• Na een half jaar lang van Vichy Normaderm 3-in-1 gebruik, heb ik besloten over te stappen op clearasil. (Vichy kostte 30ml 17,95 en clearasil 30ml 15,98) Ik heb nu Clearasil Ultra Rapid Action. Seal To Clear Gel. 'Transparante afdichtingen helpt de grootte & roodheid van puitjes te verminderen in slechts 4 uur'.

    Nou, werkt Clearasil bij jullie? -Ikkanhetnogterugbrengenxd


    Let it come and let it be

    Het schijnt even te werken, maar daarna komt het veel erger terug. Heb ik gehoord.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het is de grootste troep dat ik ooit gekocht heb
    het maakt het alleen maar erger


    I solemny swear i am up to no good

    Het droogt je huid uit enzo. Ik heb het zelf gehad. Echt heel slecht.

    Na'ah. Ik gebruik zelf 's ochtends + 's avonds een reinigingsmelk + -lotion en 's avonds dan een nachtcrème en soms overdag een dagcrème. Verder geen gekke zalfjes en dingen D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, wat een troep. Bij mij werkte de face wash van Nivea erg goed. (:

    Degene die ik had deed het wel goed maar die is niet meer te koop.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh-wee, als het mijn huid ruïneerd. Ik heb héél die verpakking gelezen, geen verantwoordelijkheids-voorwaarden aanwezig. Dus die zullen het krijgen als het mislukt.


    Let it come and let it be

    Ik vind hem echt zwaar sucken -.-
    Anyways misschien moet je de producten van Yves Rocher gebruiken, ik gebruik die en die zijn echt goed.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    Ik vind hem echt zwaar sucken -.-
    Anyways misschien moet je de producten van Yves Rocher gebruiken, ik gebruik die en die zijn echt goed.

    Ik zal kijken, ik heb wel een Yves parfum en damnit die is goddelijk:3


    Let it come and let it be

    Het is allemaal gel*l. Het werkt voor geen ene meter. Ik heb het zo lang gebruikt en heb er niks aan gehad. Ik heb gwn mijn geld verspilt voor niks. Als je echt last hebt van puisten moet je naar de huisarts gaan. Serieus, de rest werkt niet.

    In het begin werkt het, maar na een tijdje niet meer en zal het zelfs een omgekeerd effect hebben. Zulke producten zijn veel te agressief voor je huid.


    Has no one told you she's not breathing?

    Pemberley schreef:
    Ik vind hem echt zwaar sucken -.-
    Anyways misschien moet je de producten van Yves Rocher gebruiken, ik gebruik die en die zijn echt goed.

    Ik ook : -)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb het ook gebruikt. Het prikte als een gek en droogde mijn huid uit. Ik ben een tijdje aan medicijnen op recept van de dokter geweest, op basis van antibiotica, en die behaalden meer resultaat in 3 dagen dan clearasil in 3 weken.


    26 - 02 - '16

    Ik heb het ook gebruikt, maar het helpt niet echt..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)