• Ik heb eergisteren afscheid genomen van mijn 2 konijntjes die ik al bijna 6 jaar heb.
    Dit heb ik gedaan omdat ik eigenlijk geen aandacht meer aan ze gaf. Vooral omdat ik daar gewoon de tijd niet voor had.
    Ik weet dat ze nu een 'beter' thuis krijgen omdat ze nu veel meer aandacht zullen krijgen, maar toch mis ik ze wel.
    Maar het was een goede keuze. Dat weet ik wel zeker.
    Alleen voelt het zo kut (sorry voor m'n taalgebruik) nu ik naar hun lege hok kijk. (no_chears)

    ik snap hoe je je voelt, 5 jaar geleden heb ik mijn kat moeten laten inslapen
    en ik heb hem 10 jaar gehad

    :C

    Da's wel kut ja :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is inderdaad kut. Ik had dat met een paard op de manege waar ik rijd, die had enorm vaak last van koliek en hij kreeg gewoon beschimmeld hooi. Ik ging daar serieus iedere dag heen om zijn buik te masseren en even te poetsen (als massage) en nu is 'ie geslacht en ligt hij als paardenbiefstukje in de supermarkt. Ik werd daar echt boos om.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Begrijpelijk dat je je kut voelt, maar ik vind het echt dappper van jezelf dat je zo'n keuze kan maken. Eigenlijk ben ik best trots op je, want je hebt je konijntjes nu eigenlijk een beter leven geven, omdat ze nu gewoon meer aandacht zullen krijgen. Er zijn niet veel mensen die dat zullen doen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind het heel dapper wat je hebt gedaan.

    Mijn konijn is ooit ontsnapt, had seks met een ander konijn, nu gaan er nog steeds generaties konijntjes door de straten daar :3

    SUCK schreef:
    Ik vind het heel dapper wat je hebt gedaan.

    Mijn konijn is ooit ontsnapt, had seks met een ander konijn, nu gaan er nog steeds generaties konijntjes door de straten daar :3

    Hier moest ik toch echt even om lachen. :'3

    RLovesAnne schreef:
    Begrijpelijk dat je je kut voelt, maar ik vind het echt dappper van jezelf dat je zo'n keuze kan maken. Eigenlijk ben ik best trots op je, want je hebt je konijntjes nu eigenlijk een beter leven geven, omdat ze nu gewoon meer aandacht zullen krijgen. Er zijn niet veel mensen die dat zullen doen.

    Dankjewel.. O god nu moet ik nog gaan huilen ook. Haha ik ben soms zo'n softie.

    Basecca schreef:
    Dat is inderdaad kut. Ik had dat met een paard op de manege waar ik rijd, die had enorm vaak last van koliek en hij kreeg gewoon beschimmeld hooi. Ik ging daar serieus iedere dag heen om zijn buik te masseren en even te poetsen (als massage) en nu is 'ie geslacht en ligt hij als paardenbiefstukje in de supermarkt. Ik werd daar echt boos om.

    Dat is wel heel erg zielig.. Ik kan me echt heel erg goed voorstellen dat je daar boos om werd.

    TwiSparkle schreef:
    ik snap hoe je je voelt, 5 jaar geleden heb ik mijn kat moeten laten inslapen
    en ik heb hem 10 jaar gehad

    Dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken..

    Ahw, zo zielig voor je. <3

    Mijn konijn is vandaag overleden. I miss him.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:24 ]


    <3

    Forte schreef:
    Ahw, zo zielig voor je. <3

    Mijn konijn is vandaag overleden. I miss him.

    Oh wat erg! Heel veel sterkte!

    Het is natuurlijk heel moeilijk, maar ik vind 't wel heel dapper en lief van je dat je dat hebt gedaan. Ik weet zeker dat je konijntjes een fijn nieuw leven zullen hebben en ze zullen vast en zeker nog eens aan je denken.

    Ik heb mijn twee vrouwtjeskonijnen wat jaren geleden ook afgestaan, maar dat was meer omdat ze nogal wild waren geworden en ik er dus niet zo goed meer voor kon/wilde zorgen omdat ik bang was dat ze beten enzo. Inmiddels heb ik een mannetje en een vrouwtje die geen baby's met elkaar willen maken, ja ik heb ze bij elkaar gezet, maar 't werkte niet en die zijn heel lief en daar zorg ik (naar mijn mening) heel goed voor :3

    In elk geval, veel sterkte, je hebt 't goede gedaan, echt! En wie weet kan je vragen waar ze heengaan en ze nog eens opzoeken?


    “Love is a contradiction.”

    Cocktails schreef:
    Het is natuurlijk heel moeilijk, maar ik vind 't wel heel dapper en lief van je dat je dat hebt gedaan. Ik weet zeker dat je konijntjes een fijn nieuw leven zullen hebben en ze zullen vast en zeker nog eens aan je denken.

    Ik heb mijn twee vrouwtjeskonijnen wat jaren geleden ook afgestaan, maar dat was meer omdat ze nogal wild waren geworden en ik er dus niet zo goed meer voor kon/wilde zorgen omdat ik bang was dat ze beten enzo. Inmiddels heb ik een mannetje en een vrouwtje die geen baby's met elkaar willen maken, ja ik heb ze bij elkaar gezet, maar 't werkte niet en die zijn heel lief en daar zorg ik (naar mijn mening) heel goed voor :3

    In elk geval, veel sterkte, je hebt 't goede gedaan, echt! En wie weet kan je vragen waar ze heengaan en ze nog eens opzoeken?

    Dankjewel, en wat jammer dat ze geen baby's met elkaar willen maken. Babykonijntjes zijn echt geweldig. (:
    Ik weet op het moment wel waar mijn konijntjes zijn. Maar ik ben zo bang dat als ik ze op zoek, ik ze niet opnieuw kwijt wil. Dus ik denk niet dat het slim is om ze op te zoeken.

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken..


    ik had het er echt moeilijk mee, ik was zo aan hem gehecht, zeker omdat we hem zolang hadden

    maar je huidier afstaan lijkt me ook verschrikkelijk
    heel veel sterkte ermee

    SUCK schreef:
    Ik vind het heel dapper wat je hebt gedaan.

    Mijn konijn is ooit ontsnapt, had seks met een ander konijn, nu gaan er nog steeds generaties konijntjes door de straten daar :3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)


    Waarom overkomen dat soort dingen mij niet? :C


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Waarom overkomen dat soort dingen mij niet? :C

    Als je in de buurt van mijn school gaat wonen, heb je voor je het weet tig dames in je bed (cat)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Als je in de buurt van mijn school gaat wonen, heb je voor je het weet tig dames in je bed (cat)


    Met of zonder ziektes?


    quidquid excusatio prandium pro