• Om je 'fantasiewereld' binnen te komen? Als klein kindje, was je vast wel eens ergens bang voor of geloofde je dat je geheime krachten had. Wie vertrouwde jullie je 'geheimpje' toe?

    Ik de ex van mijn moeder. Met hem had ik al snel echt een band. Op een keer raakten we aan de praat, en vertelde ik dat ik niet meer durfde te slapen. Ik was al vrij volwassen voor mijn leeftijd, maar was bang voor alles, spiegels, onbekende geluidjes en vooral het donker. Hij vroeg me waarom en ik vertelde dat ik ooit eens in een tekenfilm een schurk zag, met het uiterlijk van een slang. Ze had een prinses gevangen genomen en wou eeuwige schoonheid bereiken door haar te doden. (Misschien ken je het programma, het kwam een paar jaar geleden 's nachts op Nickelodeon.) Rondom die slang had ik een heel verhaal gecreeërd, ze zou me bijvoorbeeld doden als ik niet zou slapen met mijn knuffels in mijn hand.
          Die ex van mijn moeder helpte me door middel van zelf een verhaal te verzinnen grotendeels van mijn angst af. Ik vind het echt zonde dat het uit is gegaan, maar hij zat nu eenmaal aan de drank, hoewel hij wou stoppen

    Aan wie vertrouwde jullie je 'fantasie-wereldje' toen je klein was?


    Let it come and let it be

    Niemand. Enkel mezelf. Nu nog steeds.

    Mijn 'fantasie-wereldje' bestaat nog steeds. Vroeger liet ik alleen mijn beste vriend van vroeger binnen, want hij had ook altijd zo'n leuke fantasie. Samen deden we dan uren spelletjes in mijn wereld :'D
    Nu ik ouder ben heb ik die fantasie-wereld uitgewerkt en op papier gezet. En nu laat ik iedereen dus binnen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Mijn 'fantasie-wereldje' bestaat nog steeds. Vroeger liet ik alleen mijn beste vriend van vroeger binnen, want hij had ook altijd zo'n leuke fantasie. Samen deden we dan uren spelletjes in mijn wereld :'D
    Nu ik ouder ben heb ik die fantasie-wereld uitgewerkt en op papier gezet. En nu laat ik iedereen dus binnen (:


    Same here. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nightcrawler schreef:
    Niemand. Enkel mezelf. Nu nog steeds.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nightcrawler schreef:
    Niemand. Enkel mezelf. Nu nog steeds.

    Nightcrawler schreef:
    Niemand. Enkel mezelf. Nu nog steeds.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Nightcrawler schreef:
    Niemand. Enkel mezelf. Nu nog steeds.


    26 - 02 - '16

    Een vriendin van me,

    Vroeger toen keek ik altijd winx en op een gegeven moment had ik een heel verhaal uitgewerkt in mijn hoofd. Hoewel ik het nu best wel dom vind. Ik had alles in de details uitgewerkt over welke krachten ik had, hoe oud ik was, wie mijn vriendinnen waren en overal had ik een vervolg op. Ook voor de toekomst bijvoorbeeld. Teveel om uit te leggen, maar met die vriendin sprak ik daar altijd over en als we bij elkaar logeerde konden we de hele nachten over die fantasieën vertellen.


    <3

    Niemand en zelfs nu is het heel erg zeldzaam dat ik iemand laat spieken in een klein stukje van een hele grote en diepe wereld.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn beste vriendin. Als we in de bus zitten doen we altijd een spel wat echt heel moeilijk uit te leggen is, maar het gebeurt zwijgend en in onze hoofden. Best vaag, I know.
    En mijn moeder, maar die vond het vreemd, dus die vertel ik het sowieso niet meer. -.-'


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb geen fantasiewereld. Maar al mijn gedachten vertrouw ik zo ongeveer wel toe aan een vriendin van me. (:

    Defensive schreef:
    Mijn 'fantasie-wereldje' bestaat nog steeds. Vroeger liet ik alleen mijn beste vriend van vroeger binnen, want hij had ook altijd zo'n leuke fantasie. Samen deden we dan uren spelletjes in mijn wereld :'D
    Nu ik ouder ben heb ik die fantasie-wereld uitgewerkt en op papier gezet. En nu laat ik iedereen dus binnen (:


    I can't even think straight.

    Aan mensen die net als ik een te rijke fantasie hebben en er uren over kunnen praten :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vroeger m'n vriendinnen, nu alleen nog mijn zusje. Soms.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:54 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nightcrawler schreef:
    Niemand. Enkel mezelf. Nu nog steeds.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.