Ik was net op bezoek bij een goeie maat van mij en die is net vader geworden.
Zijn zoon is net twee weken oud en toen hij vroeg of ik hem vast wilde houden heb ik geweigerd...
Ik durfde het gewoon niet.
Lafaard die ik ben...
-
22 okt 2011 - 18:1923 okt 2011 - 15:38
Hale schreef:
(...)
Milf?
Weet je wel wat dat is.
Alleen omdat ze getrouwd is met een jongere man.
duh natuurlijk weet ik dat, anders zeg ik het toch ook niet ._.I solemny swear i am up to no good
23 okt 2011 - 15:39het is toch niet eng om zo'n baby vast te pakken, ik heb er wel eens een vast gehad van nog geen 24 uur oud
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
23 okt 2011 - 15:40Baby's zijn gewoon über cute
behalve dat huilen en poepen en zo“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
24 okt 2011 - 19:08RainbowDash schreef:
(...)
Echt he?
Is dit de moeder?
May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.
24 okt 2011 - 19:12Ik vind dat je je aansteld. Serieus, waarom niet? En waarom ga je er dan zo'n topic over maken?
-ignore modus back on-Your make-up is terrible
24 okt 2011 - 19:15Assassin schreef:
Ik vind dat je je aansteld. Serieus, waarom niet? En waarom ga je er dan zo'n topic over maken?
-ignore modus back on-
-zegt maar niets -
Haha, en ik zou ze maar al te graag willen vast houden dan + de fles geven ;d
Maak niet uit hoe klein ;d + ik prik ze dan in de wangen (:
Me zus dr zoontje weet daar alles vanAlways though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
24 okt 2011 - 19:16Midna schreef:
(...)
-zegt maar niets -
Haha, en ik zou ze maar al te graag willen vast houden dan + de fles geven ;d
Maak niet uit hoe klein ;d + ik prik ze dan in de wangen (:
Me zus dr zoontje weet daar alles van
Wat wilde je zeggen?Your make-up is terrible
24 okt 2011 - 19:18Assassin schreef:
(...)
Wat wilde je zeggen?
Ik heb geen flauw idee.. maar ik ben het wel met je eens (:
In ieder geval niks negatiefs over jou (:Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
24 okt 2011 - 21:06Nouja, ik had dat ook, maar ik vind dat niet zo speciaal.
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
24 okt 2011 - 21:17Ik begrijp maar al te goed hoe je je voelt. Helaas. :'D
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
24 okt 2011 - 21:25Oh dat had ik vandaag nog op stage. Die baby was nog vet klein en ik durfde hem niet vast te houden want ik was bang dat ik wat zou breken van hem :'D Geef mij maar dikke baby's *O*
-
24 okt 2011 - 21:28Ik ben gister op 2 kraambezoeken geweest. Mocht ze allebei vasthouden en heb ik ook gedaan Maar ik weet hoe je je voelt, want het overgeven van de baby vond ik ook 'eng'.
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
24 okt 2011 - 21:33Genius schreef:
Oh dat had ik vandaag nog op stage. Die baby was nog vet klein en ik durfde hem niet vast te houden want ik was bang dat ik wat zou breken van hem :'D Geef mij maar dikke baby's *O*
Dan had je vroeger veel aan mij gehad:WI'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
24 okt 2011 - 21:33Doncaster schreef:
(...)
Dan had je vroeger veel aan mij gehad:W
Dikke baby's zijn zo schattig :'D Die kun je tenminste goed vastpakken haha-
24 okt 2011 - 21:34