• Ik kom terug

    Ik kom terug, zonder twijfels zonder angst
    Ik kom terug, ik ben niet klein meer ben niet bang
    Ik kom terug, ik heb geen tijd het duurt te lang, dus
    Ik kom terug, zonder bijbel of koran
    Ik kom terug, vastgespijkerd en verbrand
    Ik kom terug, afgepeigerd en verlamd
    Ik kom terug, gekropen duizend mijlen door het zand
    Ik kom terug, onthoofd, vingers verwijderd van mijn hand




    Lyrics van Spinal 'Ik kom terug'
    Foto van Guirno 'Another day'

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:13 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik kan daar zo slecht tegen, sorry niet gemeen maar het is dan vreselijk om de hele tijd in de spotlight te zien staan.

    Reseda schreef:
    Wauw, die foto doet me denken aan een keer waarop een vriend van me met zijn fiets over een boomtak reed en over de kop sloeg. Zijn gezicht schuurde langs het asfalt en dat zag er ongeveer zo uit..(no_chears)


    Oeh, dat zal wel een poosje pijn hebben gedaan. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb even je titel aangepast [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Neuh, de heftige laat ik ook maar lekker op m'n pc en niet op Q. Daar is de site niet echt geschikt voor, gezien mensen hier soms al moeite mee hebben. :Y)

    True, al vind ik, het meisje dat begint te kermen als mama een ducumontaire over plastische chirugie zit te kijken, deze nog best wel meevallen :3


    Let it come and let it be

    Winterfell schreef:
    Ik heb even je titel aangepast [:


    Waarom? Het is geen 16+ :/
    Zet er dan bij dat het een macabre foto is ofzo. Zo krijgen mensen de verkeerde indruk. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fine by me (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    Fine by me (:


    Beter, dankjewel.(bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Beter, dankjewel.(bloos)

    You're welcome. Ik deed juist "16+", omdat ik dacht dat je anders misschien zou vinden dat de topic titel zo vol werd 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Oeh, dat zal wel een poosje pijn hebben gedaan. :')


    Pretty much. Hij stond voor anderhalve maand lang bekend als 'scarface' bij ons op school.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Winterfell schreef:
    (...)
    You're welcome. Ik deed juist "16+", omdat ik dacht dat je anders misschien zou vinden dat de topic titel zo vol werd 8)


    Zal mij een worst wezen hoe lang die is. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lol, zijn dit al schokkende foto's?

    Die foto is op een bijzondere manier mooi en in het echt zou ik er dus niet naar kunnen kijken tenzij ik zelf zo'n verwonding zou hebben


    Physics is awesome

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Zal mij een worst wezen hoe lang die is. :'D

    I noticed 8) Maar, 't is al weer kloar!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reseda schreef:
    (...)

    Pretty much. Hij stond voor anderhalve maand lang bekend als 'scarface' bij ons op school.:W


    Haha, op de pijn na zou ik dat juist vet vinden. :'D
    Ik heb een tijdje als Living Dead Girl bekend gestaan, nadat ik ook met zoiets dergelijks geschminkt naar een feestje was gegaan. (Ook zo ruim 1,5 uur gereisd met openbaar vervoer :'D)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)



    I'd tap that :9~


    quidquid excusatio prandium pro