• Hehe, ik heb net 20 pagina's aan mijn verhaal getypt en hij is straks af =D

    Maar om dit topic nuttig te houden, waar zijn jullie trots op op dit moment? =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Symbol schreef:
    Niks. Want heb niks gedaan (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Valt wel mee, heb er al ruim tweehonderd achter de rug. :Y)
    fuck zes gymnasium


    Ben ik blij dat ik aan heb gevraagd of ik biologie mag laten vallen...
    Ik heb vandaag mijn opdracht voor een schrijfwedstrijd ingeleverd, terwijl ik dacht dat ik hem niet af zou krijgen. *O*


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    NIets. Ik heb net een halve paragraaf eco gemaakt van de 4... I'm totally bored.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Anhysbys schreef:
    Heb je Second World War afgeschreven? Want als dat zo is moet je 'm snel uploaden. (:

    Ik ben zo'n 30 hoofdstukjes verder hehe =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben er trots op dat ik Anthem of the Angels in relatief korte tijd heb afgeschreven, en op een manier waarmee ik suuuuper tevreden ben. :3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb twintig kilometer gefietst :Y)
    Doe ik nooit meer.


    Klainers gonna Klaine.

    Idk. XD


    26 - 02 - '16

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik ben zo'n 30 hoofdstukjes verder hehe =P

    Fijn, dan weet ik in ieder geval dat er nog iets komt. Dat vind ik wel prettig. (:

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:51 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Fijn, dan weet ik in ieder geval dat er nog iets komt. Dat vind ik wel prettig. (:

    Ik activeer nu wel even de volgende, hehe, sorry dat het soms zo lang duurt, maar als ik iedere dag een stukje plaats, wat ik best zou kunnen, hebben sommige mensen echt het idee van: 'jezus, alweer een nieuw hoofdstuk?'


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nergens op, ik heb de hele dag nog niks gedaan (no_chears)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik activeer nu wel even de volgende, hehe, sorry dat het soms zo lang duurt, maar als ik iedere dag een stukje plaats, wat ik best zou kunnen, hebben sommige mensen echt het idee van: 'jezus, alweer een nieuw hoofdstuk?'

    I know, dat heb ik soms ook wel eens. Ik heb wel eens een abonnement opgezegd omdat ze 'te vaak' activeerde. Daarom let ik er zelf ook op.
    Maar het is in ieder geval fijn om te weten dat het ooit komt. :Y)


    I can't even think straight.

    Niets, want ik heb vandaag echt niets gedaan (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dat, um, ik volgende week eindelijk weer schaatstraining heb? :D en vandaag ervoor heb gezorgd dat me vriendin niemand ging stalken @ ijsbaan? :3 Oke, I'm so proud of myself. not.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ackles schreef:
    Ik heb twintig kilometer gefietst :Y)
    Doe ik nooit meer.


    Haha held. ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dat is mijn dag dapper heb doorstaan. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 21:06 ]


    wth.