• Geen idee of hier al een topic over is,, maar kijk maar even;)



    Wat denken juliie:D?


    I will be.

    Hier is al een topic van en ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Met die artiesten weet je het nooit (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het wel een beetje bull-shit. Ze zit al maanden te zeggen dat ze een baby wilt, en dan ze het proberen. -oeh dat klinkt fout- Denk niet dat het nep is.

    Ik denk dat haar jurk gewoon niet goed zat. Mijn vertrouwen in mensen is groot :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik denk het niet, wie doet nou zo iets. Daarbij een baby kan bewegen in de buik. Ik weet niet hoe erg, maar je kan het verplaatsen, tot een bepaalde leeftijd(ik heb geen idee hoe ver ze is)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk niet dat als je zo'n dikke buik hebt (van je zwangerschap), dat je buik op die manier kan in deuken als het ware want dat kan alleen als je gewoon dik bent en niet als je zwanger bent


    Physics is awesome

    Weird.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    Weird.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fayan schreef:
    Hier is al een topic van en ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Met die artiesten weet je het nooit (:


    Big girls cry when their hearts are breaking