• Dit forum gaat over een Proana storie, hiermee wil ik niemand aan zetten tot verkeerde ideeën. Pro ana is een vreselijke ziekte met vaak de dood als gevolg. Wees gewaarschuwd!


    My dream is to be thin, thin like a feather. /Pro ana/
    Kate Monsieur
    Ik was 12 jaar, een normale meid met fantastische vriendinnen. Ik voelde me fijn, perfect zelfs. De basisschool was eindelijk voorbij, het échte leven kon beginnen. Maar toen dat leven eenmaal begon, wenste ik dat het zo snel mogelijk weer voorbij zou zijn. Al die meiden, ze zagen er zó goed uit! Ze waren beeldschoon met mooie slanke benen en een strakke buik. En daar was ik, dik en mollig. Eten was mijn leven, niet wetend dat andere mensen achter mijn rug om me uitlachen voor hoe ik eruit zag. Mijn moeder leerde me op te komen voor mezelf, om te zeggen dat ik perfect ben hoe ik nu ben. Maar vanbinnen wilde ik net zoals die beeldschone meiden zijn en niet meer bang zijn om gepest te worden als ik in een bikini op het strand lig. Ik zocht op het internet naar de gezondste manier om in een korte tijd veel af te vallen. Maar ik was zó hopeloos dat ik om tips vroeg bij één van de populairste meisjes van de school. Dat is waar het allemaal begon…


    1. Is de titel goed?
    2. Moet ik er nog een stukje bij zetten over het heden, waar het verhaal echt begint zeg maar, om duidelijkheid te geven?
    3. Door deze inleiding kom je niet echt goed te weten waar het verhaallijn echt omgaat.. Als ik dat zou veranderen, kan ik dan eerder lezers aan trekken?
    4.- Dit is meer een melding: Dit stukje schreef ik ongeveer een jaar geleden, de rest van het verhaal heb ik pas geleden geschreven dus de manier van schrijven is wel verbeterd, hopelijk (:

    Bedankt als je wilt reageren <3

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:20 ]


    Believe in yourself.

    Colibre schreef:
    (...)
    Ik schrijf wel een one-shot erover. c:

    I love you so much :3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    I love you so much :3

    Hier~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Austen schreef:
    Pro ana is geen ziekte. Het is een levensstijl die vaak uitmond in de ziekte (Anorexia). Doe je huiswerk voor je zoiets typt. Volgens mij weet je er niet veel over, absoluut niet. Zoals Countenance schreef, je hebt niet van de ene op de andere dag Anorexia.
    ut, anyway.
    1. Is de titel goed? Hij klopt niet. Het spreekwoord is 'As light as a feather'.
    2. Moet ik er nog een stukje bij zetten over het heden, waar het verhaal echt begint zeg maar, om duidelijkheid te geven?
    Neen.
    3. Door deze inleiding kom je niet echt goed te weten waar het verhaallijn echt omgaat.. Als ik dat zou veranderen, kan ik dan eerder lezers aan trekken? Ik weet niet. Ik denk niet dat je echt lezers zal aantrekken. Sorry.
    4. Herschrijf het gewoon als je schrijfstijl toen bagger was.

    Ik snap zelf donders goed dat Pro ana GEEN ziekte is, maar omdat mensen op mijn andere account op me gingen zeiken omdat ik iets te veel details had neer gezet in een reactie, dat Pro ana een ziekte is en dat we er niemand toe aan mag zetten, dat is de enigste (...) reden dat ik dat er neer gezet hebt. En zoals ik al tegen Countenance heb gezegd, in de inleiding staat niet alles beschreven over het leven van Kate. Dat hoor je pas verder in het verhaal allemaal te ontdekken.


    Believe in yourself.

    Adversity schreef:
    Nee sorry. Maar ik ben gewoon niet zo van die eetprobleem verhalen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je negeert het wijzen op je foute terminologie >:C

    Ik negeer mijn fouten niet, ik hou van kritiek want op die manier kan ik het verbeteren, maar het is geen fout om voor je zelf op te komen wanneer ik vind dat het nodig is. Fouten maken is menselijk, dus mijn wereld zal er niet op de kop worden gezet omdat jij toevallig op wikipedia hebt gevonden dat Pro ana geen ziekte is en ik dat er wel bij hebt gezet. Het is een fout, ja dat snap ik nu wel, maar het word best wel irritant als je er over door blijft gaan.


    Believe in yourself.

    Adversity schreef:
    Nee sorry. Maar ik ben gewoon niet zo van die eetprobleem verhalen.


    I can't even think straight.

    Bronte schreef:
    Hier zal ik me maar niet over uitspreken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Godess schreef:
    (...)
    Ik negeer mijn fouten niet, ik hou van kritiek want op die manier kan ik het verbeteren, maar het is geen fout om voor je zelf op te komen wanneer ik vind dat het nodig is. Fouten maken is menselijk, dus mijn wereld zal er niet op de kop worden gezet omdat jij toevallig op wikipedia hebt gevonden dat Pro ana geen ziekte is en ik dat er wel bij hebt gezet. Het is een fout, ja dat snap ik nu wel, maar het word best wel irritant als je er over door blijft gaan.


    Kan er niet tegen als mensen ziektes die ik ken verkeerd gebruiken, vandaar. En zag dat het nog steeds hetzelfde in de beginpost stond, dus ging ervanuit dat je het niet gelezen had of iets dergelijks.


    quidquid excusatio prandium pro