• This will explain things.

    Het zijn eigenlijk vijf verhalen apart, die zich door elkaar afspelen. Ik zoek vier meisjes voor vier van de jongens, die allen een ander soort iemand zullen spelen. Hieronder vindt je hoe ze zullen zijn.


    Meisje één. - Louis Tomlinson.
    Louis en zij ontmoeten elkaar per ongeluk, een spontane ontmoeting. Ze is een vrolijk meisje wie One Direction niet kent, gezien ze net verhuisd is vanuit Amerika naar Engeland. Ze is erg geïnteresseerd in Louis.
    Strobe.

    Meisje twee. - Liam Payne.
    Liam en zij zijn al jaren de beste vrienden, eigenlijk al sinds ze klein zijn. Liam zag haar altijd als 'one of the guys' en het was nooit meer dan een vriendschap, behalve wanneer haar beste vriendin hen gaat koppelen.
    Nialltastic.

    Meisje drie. - Zayn Malik.
    Zayn is een rasechte badboy hier, die graag doet en laat wat hij zelf wil, die verliefd wordt op een meisje dat van de bovencatagorie rijk en een kakker is. Gelukkig is zij ook geïnteresseerd in hem, maar haar rijke papa is minder gecharmeerd van hem.
    Nebraska.

    Meisje vier. - Harry Styles.
    Harry ontmoet haar op straat, omdat ze met haar vriendinnen vraagt om een handtekening en een foto. Hij is zo onder de indruk van haar en haar prachtige uiterlijk, dat ze nummers met elkaar uitwisselen, waarvan Harry niet teveel verwacht. Toch wordt hij verliefd op een fan, het meest onverwachte wat hij dacht ooit te doen.

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Foto is genoeg, maar ook graag enkele fimpjes van youtube erbij voegen, zodat ik beeldmateriaal heb voor de nieuwe trailer. Als dit er niet bij zit, kleine kans op een rol.
    Extra informatie: Dit mag van alles zijn, dingen die jij nog nodig vindt om je personage wat duidelijker te maken. Van familie tot hobby's, tot andere bezigheden.
    Mag ik je waarschuwen?
    Titel?

    Bedankt. (:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Meisje 3.
    Voornaam: Maddison.
    Achternaam: Chamberlain.
    Volledige naam: Maddison Amélie Gènevieve Chamberlain.
    Leeftijd en geboortedatum: Maddison is 17 en wordt 18 op 8juni. Ze is geboren in het jaar 1994.
    Uiterlijk:


    Adriana Lima.
    Filmpje 1, Filmpje 2, Filmpje 3.
    Extra informatie: Maddison is een heel rustig meisje, die gehoorzaam doet wat haar ouders van haar vragen. Haar ouders zijn rijke lui en haar vader is zo'n man die het liefst elk weekend golft met zijn 'vrienden'. Hij en Maddison's moeder willen dat Maddison later met een nette, rijke jongeman trouwt en hebben het niet op die straatjunkie's of jongens die helemaal niet netjes of rijk zijn. Maddie zelf vind haar huis net een gevangenis, omdat ze nooit mag doen wat ze zelf wilt en niet echt van die vrienden heeft zoals ieder ander. Toch is ze blij met wat ze heeft en netjes, dat is ze zéker.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:58 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Mag ik morgenvroeg invullen? Want ik heb nog geen tijd gehad..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Meisje twee - Liam Payne.
    Voornaam: Iedereen noemt haar Lindsey.
    Achternaam: McQuare
    Volledige naam: Allyson Lindsey McQuare
    Leeftijd en geboortedatum: Ze is 15 jaar en is geboren op 16 september 1996.
    Uiterlijk: Lindsey is ongeveer 1.73 meter lang, heeft lange mooie benen en wisselt skinny met baggy jeans af. Haar haren zitten meestal los en hangen over haar schouders. Haar kledingstijl is verschillend, want de ene keer wil ze wat aparts en kleurig, maar de andere keer wil ze het weer standaard met iets zwarts. Ook is Lindsey dol op sieraden, en je zult haar ook vaak met ringen, armbanden en kettingen zien. Haar bruine lange haren matchen perfect bij haar glanzende bruine ogen, die ze vaak opmaakt met donkerbruine oogpotlood en één laagje mascara.




    Victoria Justice
    Extra informatie: Haar hobby's zijn dansen, zingen en voetballen, wat ze ook heel vaak met Liam en haar vriendinnen doet. Vanaf jongs af aan kon ze al beter met jongens omgaan, en is al redelijk lang bevriend met Liam Payne. Ook heeft ze geen moeder meer. Ze zou dolgraag wat meer tijd met haar vader willen doorbrengen, maar dat lukt niet áltijd met het werk wat hij doet. Als het even niet leuk is, of als iemand zich even down voelt probeert ze dat persoon altijd op te vrolijken, wat meestal ook slaagt. Als je naar haar kijkt, zie je meteen een vrolijk meisje die iedereen wel kan laten lachen, die het leven positief bekijkt en wie het naar haar zin heeft met haar vrienden. Natuurlijk heeft ze zoals ieder ander haar slechte momentjes, maar ze probeert er het altijd het beste van te maken. Ookal is ze heel koppig en sarcastisch ingesteld.. van een dagje met Lindsey zul je geen spijt krijgen.
    Mag ik je waarschuwen? Omfg Sanne, sowieso. Lijkt me écht een tof verhaal!
    Titel? Three words, eight letters.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 21:55 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Rol: Meisje 1 - Louis Tomlinson
    Voornaam: Eleanor
    Achternaam: Storrs
    Volledige naam: Eleanor Olivia Storrs
    Leeftijd en geboortedatum: 18 | 22.10.1992
    Uiterlijk: Miley Cyrus

    Filmpje 1Filmpje 2Filmpje 3
    Extra informatie: Eleanor heeft jarenlang in Amerika gewoont. Ze heeft jarenlang bij haar vader aan de zee gewoond nadat hun ouders gescheiden waren. Eleanor koos vrijwillig om eerder bij haar vader te blijven dan met haar moeder mee te gaan naar New York. Haar oudere zus Stella en haar oudere broer Liam kozen ervoor om met hun moeder mee te gaan terwijl Eleanor en haar jongere broertje Jonah bij hun vader bleven. Eleanor probeerde zo lang mogelijk contact te houden met de rest van haar familie maar dit verwaterde na twee jaar en sindsdien heeft Eleanor nooit meer iets van hen gehoord.
    Eleanor speelt piano en leert nu ook de harp te bespelen. Haar vader heeft zelf ook altijd piano gespeeld en haar broertje leert gitaar.
    Thuis is Eleanor's kamer op zolder. Zo heeft ze een hele grote ruimte voor zichzelf, waar haar vleugelpiano staat en ze haar energie kwijt kan om haar ingebouwde dansvloer. Eleanor heeft jarenlang gedanst totdat ze moest stoppen door een ontsteking op haar ruggenwervels.
    Mag ik je waarschuwen? Yes please
    Titel? Die van Nialltastic vind ik wel leuk (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Meisje 3.
    Voornaam: Callie
    Achternaam: Nolan
    Volledige naam: Callista Gloria Nolan II
    Leeftijd en geboortedatum: Callie is nog maar 16 jaar op deze wereld, ze werd geboren in 1995 op de twaalfde dag van maart.
    Uiterlijk:


    Amanda Seyfried
    Filmpje 1, Filmpje 2, Filmpje 3, Filmpje 4.
    Extra informatie: Callie komt van het rijke gezin Nolan, een gezin dat al drie eeuwen bij de hoofdelite van Engeland hoort. Callies vader Thomas Harold IV is nogal bezorgd om zijn kinderen en wil dat ze de Nolan-familie intact houden. Hij is een oude man die veel in de wereld van politiek heeft gedaan, hij is getrouwd met Simone Rhoda Nolan-Harrison, een voormalig model. Callie is erg gesteld op haar moeder, maar vindt ook dat ze te bezorgd is. Callies zussenJulynne William VII en Ilona Mary IV zijn precies zoals Callie en samen hebben ze veel lol. Broer Thomas Harold V of kortweg 'Harry' wil net als zijn vader advocaat worden, ook is hij erg bezorgd wat betreft zijn zussen, als oudste van de familie. Het gezin woont in een mooi huis en wordt nog versterkt door hond Skipper
    Ian McKellen, Julie Andrews, Scarlett Johansson, Taylor Swift, Chord Overstreet, de hond is een Akita Inu.
    Waarschuwen? Yes :')
    Titel? no idea, sorry

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:54 ]


    Not all those who wander are lost.

    oeps, het bericht was nogal vaak geplaatst. sorry

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:52 ]


    Not all those who wander are lost.

    oeps, het bericht was nogal vaak geplaatst. sorry

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:52 ]


    Not all those who wander are lost.

    oeps, het bericht was nogal vaak geplaatst. sorry

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:52 ]


    Not all those who wander are lost.

    oeps, het bericht was nogal vaak geplaatst. sorry

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:53 ]


    Not all those who wander are lost.

    oeps, het bericht was nogal vaak geplaatst. sorry

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:53 ]


    Not all those who wander are lost.

    oeps, het bericht was nogal vaak geplaatst. sorry

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:53 ]


    Not all those who wander are lost.

    Rol: Meisje drie
    Voornaam: Noah-Eslie
    Achternaam: Besette
    Volledige naam: Noah-Eslie Duerre Besette
    Leeftijd en geboortedatum: 17 | 23 mei 1994
    Uiterlijk:


    Emma Charlotte Duerre Watson
    Film één | Film twee | Film drie
    Extra informatie: Ze is geboren in een buitenwijk van Parijs, een wijk met allemaal grote huizen en standaard een zwembad achterthuis. Haar vader werkt bij als manager bij Paris Saint-Germain, een voetbalclub in Parijs. Haar moeder is overleden toen ze klein was, op haar derde. Op haar vijftiende kreeg haar vader een contract aangeboden bij Arsenal. Ze verhuisden daardoor naar Londen, ze kreeg Engelse lessen en moesten een inburgeringsproces ondergaan. Na dat al, wonen ze nu in een prachtig landhuis nét buiten Londen. Omdat ze altijd werd bedolven onder het voetbal, kreeg ze ook allemaal mannelijke aandacht. Ze heeft een korte, geheime relatie met de Arsenalspeler Jack Wilshere, maar dat ging al snel uit. Ze doet nu aan ballet, ze zit bij de grootste balletvereniging van Engeland.
    Mag ik je waarschuwen? Tuulijk!
    Titel? Die van Nialltastic is echt leuk, neem die maar *O*

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:45 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Harstikke bedantk allemaal, echt waar! Zoveel reacties, me gusta. Ik zit nu in Spanje tot en met donderdag, ik heb al wel twee delen geschreven. De rollen zullen worden verdeeld tussen nu en overmorgen ofzo, want ik heb hier wél internet. (: de rollen die niet gekozen zijn, zullen er wss wel in voor komen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga snel even een rolletje maken, Sanne. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik ga snel even een rolletje maken, Sanne. (:


    Alsjeblieft voor Harry, dat is de enige die ik nog zoek! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking