• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    [kmoet zo stoppen(huil)(huil)(huil)(huil) thanks carlsile dat je me de topics wilt stueren dan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    "Als je over een week niet terug bent, kom ik je zoeken," zei ik zacht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [renesmee staat niet in de lijst]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Ik grinnikte zachtjes om Carlisle dat was echt iets voor hem. Baleen dat Edward er nietwas of iemand anders. Ik omhelsde hem nog een keer 'Tot volgende week'zei ik zachtjes en ik liep de deur uit. Bij de deur bleef ik even staan 'Ik heb mijn mobiel bij mochte r iets zijn'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Daarna liep ik rustig het bos in. [nu ben ik voor een wweek weg(doeg) fijne vakantie of school verdder]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik gaapte en rekte me uit. De pijn in mijn ribben werd gelukkig al minder al was het nog steeds erg gevoelig.. Ik trok zo snel ik kon even wat andere kleren aan om vervolgens de trap af te gaan waar ik Carlisle zag staan. -Jake-

    [Sorry dat ik pas nu reageer terwijl er al 12 pagina's hiervan zijn. Toen schaamde ik me best wel]

    Lucy.
    Verveeld liep ik door een bos. Ik had eigenlijks geen idee waar ik was, zo lang was ik al aan het rondzwerven.
    Ik slaakte een diepe zucht en ging tegen één van de bomen op de grond zitten.


    Stay Strong Darling

    "Carlisle? Gaat het wel?" Hij leek me in eerste instatie niet te horen. "Ik wilde vragen wanneer het verband eraf mag." Voegde in daar zacht aan toe. Ik kn gewoon voelen dat er iets niet goed was.. -Jake-

    [Woowww. 9 dagen geleden het eerste topic, nu al 12. Dafuq. Abo.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lucy.
    Ik had nagedacht, heel lang. Waarom was ik in de leugens van Nettie getrapt? Ik had spijt van wat ik tegen Jasper en Maria had gedaan. Ik moest Jasper vinden, ik moest mijn excuses aanbieden. Ik keek op toen ik iemand hoor wegrennen. Veels te snel voor een mens, het moest een vampier zijn. Ik begon een stukje te rennen, maar bleef weer staan toen ik een huis zag. Achter een boom keek ik ernaar. Op de voordeur stond met grote sierlijke letters 'Cullen'. Wacht, was Jasper ook niet een cullen geworden?


    Stay Strong Darling

    [Esme Didyme en Stefan zijn weer uit hun winterslaap xD sorry dat ik zo lang niet meer online was? Waar is Carlisle dan kan Esmé naar hem toe ;)]
    Esmé.
    Zuchtend keek ik rond. Waar was mijn familie gebleven? Ik had ze al zeker een dag niet gezien. En waar was de kleine lieve Lucy. Dat wolven meisje? Niemand was er te bekennen. Ik liep rustig naar mijn huis misschien zal ik ze daar wel aantreffen. Ik voelde me alleen, maar al snel toverde ik een glimlach op mijn gezicht. Ik moest opgewekt zijn dat werd van mij verwacht alleen Carlisle zou de verdriet in mijn ogen zien. Toen ik het huis zag zette ik snel al mijn verdriet opzij en liep ik er zelfverzekerd, maar sierlijk heen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Abo]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Carlisle is in huis en hij is heel verdrietig want zijn hele familie is weg dus heeft je heel erg gemist :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Esme zijn reddende dode engel komt hem verzelfschappen]
    Esmé.
    Ik zag Carlisle eenzaam op de bank zitten en mijn lichaam vervulde zich van vreugde. Ik had geen zelfbeheersing en rende sprintend naar binnen. Ik sloeg mijn armen om zijn hoofd en hij schrok. Hij tilde mijn lichaam op en gooide hem op de tafel. Een pijnscheut ging door mijn lichaam. Ik schrok, waarom deed hij dat? Met grote, maar angstige ogen keek ik hem aan. Hij had mij hier duidelijk niet verwacht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Eerste gevecht in eeuwen van Carlisle en Esmé gelukkig was het een misverstand Carlisle had haar niet verwacht xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break