• Die van mij is Brendan Brady, een personage uit Hollyoaks. Ik ben lesbisch, maar compleet geobsedeerd door hem.






    Wat zijn jullie guilty pleasures?


    I can't even think straight.

    Dingen zeggen die mijn moeder irriteren en dan expres lachen om haar ong meer te irriteren. (duivel)

    PamperGurl schreef:
    Dingen zeggen die mijn moeder irriteren en dan expres lachen om haar ong meer te irriteren. (duivel)

    Dat is gemeen. (cat)


    I can't even think straight.

    Giants schreef:
    Jersey Shore kijken, en keihard Cher Lloyd draaien om vervolgens helemaal los te gaan haha.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    MaggiePie schreef:
    Allemaal yoga-houdingen aannemen op mijn bed (lol)

    Haha, dat is eigenlijk wel grappig. (krul) (deze had ik eerst over het hoofd gezien)


    I can't even think straight.

    Energie drinken op school in het fietsenhok. (Bij mij is dat niet toegestaan)


    26 - 02 - '16

    "Chocomel maken" met van dat poeder en uiteindelijk gewoon al het poeder puur opeten *O*


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    "Chocomel maken" met van dat poeder en uiteindelijk gewoon al het poeder puur opeten *O*

    Bah! Dat vind ik echt vies. (cat) Maar ik lust dan ook geen chocolademelk.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Bah! Dat vind ik echt vies. (cat) Maar ik lust dan ook geen chocolademelk.

    Haha neuh dat is lekker! o: Het enige vieze aan chocomel is die laagjes als ze warm zijn. EWW.


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Haha neuh dat is lekker! o: Het enige vieze aan chocomel is die laagjes als ze warm zijn. EWW.

    Ik vind het altijd vies. Zat de hele familie aan de warme chocolade melk boven op een berg in Oostenrijk, terwijl ik een beetje zielig in een glas koud water zat te staren.
    Het is een trauma.


    I can't even think straight.