• i'll be here,
    by your side.
    No more fears, no more crying,
    But if you walk away I know i'll fade,
    Cause there is nobody else.


    love you all honeys.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 14:41 ]


    What's so bad about being different?

    FABIENNE<33


    What's so bad about being different?

    Heb ik nog iets gemist??


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    For you, honeys <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oja, en Lianne is het al met die template gelukt, want ik zag dat als je een story aan kan maken ook kan aankruisen dat je het met meerdere mensen doet, en volgens mij kan het dan gewoon op een van onze profielen met een template (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    Oja, en Lianne is het al met die template gelukt, want ik zag dat als je een story aan kan maken ook kan aankruisen dat je het met meerdere mensen doet, en volgens mij kan het dan gewoon op een van onze profielen met een template (:


    Ik heb dus echt geen idee hoe die template dingen werken. ik kom ergewoon niet uit xd ik dacht dat Sanne eer mee bezig was;o


    What's so bad about being different?

    NiallsFood schreef:
    (...)

    Ik heb dus echt geen idee hoe die template dingen werken. ik kom ergewoon niet uit xd ik dacht dat Sanne eer mee bezig was;o

    Ja, zij was er mee bezig en toen gingen die gekleurde balkjes aan de zijkant niet weg, want als we ze dan wit maakten en het opsloegen ging hij gewoon weer naar de normale kleur O.o


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Honeeys, ik ga even naar beneden.
    Ik moet Duits even doornemen en Scheikunde.
    TOT VANAVOND OF VANMIDDAG I DON'T KNOW
    <3333333333333


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Lianne, anders wil ik de story wel kopieren naar mijn profiel en dan zeggen dat ik samenwerk met jullie (: en bij Sanne als zij nog een mooie template heeft (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    KABOEM Laat x'D

    DOEI MARRIT <333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Doeii Marrit <333
    Tot vanmiddag of vanavond xoxox

    Doncaster schreef:
    For you, honeys <3
    Elena...


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    NiallsNandos schreef:
    Lianne, anders wil ik de story wel kopieren naar mijn profiel en dan zeggen dat ik samenwerk met jullie (: en bij Sanne als zij nog een mooie template heeft (:


    Jaa dat zouden we kunne doen(:


    What's so bad about being different?

    DOEI MARRIT! xxxxxxx (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Carefully schreef:
    (...)Elena...

    HAHAHAHAHA x'D