• wie is het nou geworden?
    ik ben wel benieuwd!
    of zijn ze nog niet gekozen? =O

    Volgende week weten we het pas ;) De mods moeten nog eerst allemaal gestemd hebben:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hiihii >.<

    zijn er zoveel aanmeldingen dan O.o

    Ze moeten nog kiezen want je kon je vanaf vrijdag niet meer inschrijven en nu moetten alle mods de 10 beste uitkiezen en degene met de meeste stemmen winnen 8D


    I do not hook up.

    ja heel veel!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik win toch niet dus jullie; VEEL SUCCES >.<

    Dan moet iedere mod maar snel stemmen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik win toch niet dus jullie; VEEL SUCCES >.<
    Ik win ook niet.Ik heb de meest zinloze antwoorden gegeven ><

    vind ik ook >.<

    Hehe niet zo kansloos over jezelf denken jongeh 8D
    Ik heb ook de meest kansloze andwoorden ingevuld n_n Maar toch heb een beetje vertrouwen in jezelf XD


    I do not hook up.

    Ze moeten maar gewoon gevoel voor humor hebben het grootste deel heeft zo ontzettend stijfjes geantwoord nou ik niet..x'D Maar laat ik zowiezo zoeiets niet serieus invulln.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Er zijn al een aantal mods klaar met stemmen maar er zijn ookeen aantal mods die bijvoorbeeld alleen tijd hebben na schooltijd, en dus nog geen tijd hebben gehad.

    Ze moeten maar gewoon gevoel voor humor hebben het grootste deel heeft zo ontzettend stijfjes geantwoord nou ik niet..x'D Maar laat ik zowiezo zoeiets niet serieus invulln.

    Gowd ik heb gewoon vet kansloze andwoorden gegeven zoals volgens mij had ik op 1 andwoord gewoon geandwoord: Omdat ik cool ben :Y) -_-''


    I do not hook up.

    die mod's krijgen gelijk >.<

    die scholen geven echt bergen huiswerk,stage en/of teveel uren.

    Er zijn al een aantal mods klaar met stemmen maar er zijn ookeen aantal mods die bijvoorbeeld alleen tijd hebben na schooltijd, en dus nog geen tijd hebben gehad.

    Ja maarze moeten gewoon rustig aan doen he. 'T gaat erom dat er goed en eerlijk word gekozen en niet gehaast en slecht n_n


    I do not hook up.

    die mod's krijgen gelijk >.<

    die scholen geven echt bergen huiswerk,stage en/of teveel uren.

    Ja echt >.<


    I do not hook up.