• Oke ik wil dus het nieuwe hoofdstuk van mn story activeren maar ik krijg telkens deze melding:
    Melding: Je kunt alleen aan je eigen stories werken!

    Terwijl ik gewoon ingelogd ben en het mijn eigen account is?


    I'll take you to another world

    Probeer anders even opnieuw aan te melden?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dat is vreemd, ben je een co-auteur van dat verhaal of is iemand anders een co-auteur?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Dat is vreemd, ben je een co-auteur van dat verhaal of is iemand anders een co-auteur?


    Nope, beide niet. Ik schrijf hem helemaal zelf


    I'll take you to another world

    Elements schreef:
    Probeer anders even opnieuw aan te melden?

    Heb ik geprobeerd, ik heb ook het hoofstuk verwijderd en weer opnieuw aangemaakt, dat hielp ook niet:S


    I'll take you to another world

    Raar


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb dat ook:(

    Misschien helpt het om jezelf even uit te loggen en dan weer in te loggen? I dunno.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    syllie1992 schreef:
    Ik heb dat ook:(


    Het is irritant he?:(
    ik wil nu gewoon activeren voor ik moet werken. grrr.


    I'll take you to another world

    Ik heb dat dus ook op dit moment;S


    What's so bad about being different?

    Rutger is, als 't goed is, bezig met het samenwerken aan stories op de website, dus het kan zijn dat het daar aan ligt. Da's alles wat ik weet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik had het ook, en ik heb het net aan een mod gevraagd, die zei dat het waarschijnlijk komt omdat Rutger bezig is met de samenwerking van stories! Dus dat het daar waarschijnlijk door komt! x


    nobody said it was going to be easy; they just promised it would be worth it.

    Winterfell schreef:
    Rutger is, als 't goed is, bezig met het samenwerken aan stories op de website, dus het kan zijn dat het daar aan ligt. Da's alles wat ik weet.

    Dankje! dan wachten we maar even een uurtje...


    I'll take you to another world

    En hij doet het ! (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales