• Ik heb een stukje ingezongen en heb dat dus open staan bij WMM. Maar ik wil niet dat je mijn gezicht ziet, dus alleen maar wit eigenlijk. Weet iemand hoe ik dat dan moet doen? Het is trouwens een video-bestand, zou dat er iets mee te maken hebben.

Het omzetten tot een geluidbestand en dan in moviemaker er gewoon een soort clip van maken (met dan dat witte vlak.) ????

Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

85701 schreef:
    Het omzetten tot een geluidbestand en dan in moviemaker er gewoon een soort clip van maken (met dan dat witte vlak.) ????

En hoe zet ik dat dan om?

Ik zou het op YouTube zetten als privé filmpje en dan met YouTube downloader converten. En anders weet ik het ook niet echt, ik ga wel even kijken voor dingetjes.

Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

85701 schreef:
    Ik zou het op YouTube zetten als privé filmpje en dan met YouTube downloader converten. En anders weet ik het ook niet echt, ik ga wel even kijken voor dingetjes.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik heb totaal geen idee, sorry.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Xilisoft Ultimate converter: omzetten naar mp3 bestand.

Has no one told you she's not breathing?