• Mijn vriendin is bijna jarig, ik zie haar niet vaak dus ik wil iets speciaals kopen/maken. Iemand ideeen?

Een fotocollage van jullie tweeën.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Koop een fotoboek, met papieren pagina's. dus zo één waarin je foto's kan plakken.

plak er foto's in, schrijf er tekstjes in, etc. maak dus een Scrapbook! *O*

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Iets wat ze super leuk vind, een sieraad bijvoorbeeld.
    Een album van iemand die zij leuk vind.
    Een cadeua giftcard van de H&M

een sleutelhanger zelf maken

Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

StoryBelle schreef:
    Koop een fotoboek, met papieren pagina's. dus zo één waarin je foto's kan plakken.

plak er foto's in, schrijf er tekstjes in, etc. maak dus een Scrapbook! *O*

Dat is opzich wel een leuk idee, ik dacht zelf aan een zelf gemaakte t-Shirt met allerlei tekstjes etc.

Koop een fotolijstje van een hartje. En doe er een foto van jullie tweetjes in.

It's going to be difficult, but not impossible.

Symbol schreef:
    Koop een fotolijstje van een hartje. En doe er een foto van jullie tweetjes in.

Dat is ook een leuk idee!

Kado of cadeau, trouwens.
    Een fotolijstje is altijd leuk, of een hele grote met veel foto's van jullie samen. Kun je het nog mooi aankleden en dan heb je een mooi cadeau.

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:51 ]

I can't even think straight.

xtiena schreef:
    (...)

Dat is ook een leuk idee!

Hahah en het is goedkoop (krul)

Symbol schreef:
    (...)
    Hahah en het is goedkoop (krul)

ja hahaha !

xtiena schreef:
    (...)

ja hahaha !

Ghehee :p

Een vriendschapketting

Firm believer of all that is magic

*cadeau.
    Zoals al is gezegd: koop een mooie kader, maak een foto collage en schrijf/teken allemaal grappige/leuke dingen tussen jullie in de vrije ruimtes :]

Has no one told you she's not breathing?

Een foto als poster laten afmaken of op een doek laten zetten

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Koop een soort boek en schrijf op elke bladzijde of elke 2 bladzijden een dag en maand. (geen jaartal) Op eerste pagina dan 1 januari. 2de pagina dan 2 januari. Of begin met de dag waarop ze verjaart, dat is nog leuker!
    Schrijf op elke dag van het jaar een zelfverzonnen tekstje/gedichtje/versje/bekentis/leuke gebeurtenis/etc... Af en toe een foto van jullie 2 erbij, een grappige foto. Een van één alleen. Versier eventueel de pagina? En maak van de cover van het boek/schriftgevalding ook iets leuk met als titel: Memories with the best one! Of weet ik veel wat. Wees creatief! :-)

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.