• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij Jirachi of bij Caine. Ook kun je het vragen aan Leave en aan Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Renesmee = LostPromises 3de x
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.



    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [We where high I think? xD]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Want some?]

    Quil
    Mijn been is volledig genezen, en raad eens wie er is?" Er brak een glimlach door op mijn gezicht. "Claire."


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Wie is er allemaal dan kan ik kijken wat ik kan doen :3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik glimlach naar hem. "Leuk maat uhm.." Ik voel me vernederd maar wijs naar mijn schoenen. "Kan je me misschien helpen?" Ik voel me net een kleuter die niet kan verters strikken. -Jake-

    [Embry kan naar Quil en Jake komen?]

    [Ikke! Dat zijn dus Carmen (zit in vliegtuig richting Dubai, heb je niet zoveel aan, Jennifer staat op klif met Benjamin en Jake, Quil, Carlisle, Alice en Claire zijn in huize Cullen.]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Embry zou komen, 2 topics eerder geloof ik ]

    Quil
    Ik onderdrukte een glimlach, want ik zag dat hij echt pijn had. Ik ging op mijn knieën zitten en strikte snel zijn veters.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    "Dankje Quil." Zeg ik terwijl ik langzaam op sta. "Ik ben blij dat jij in idergeval al genezen bent." Zucht ik en kijk verlangend naar buiten. -Jake-

    Benjamin

    'Wat brengt je hier naar het donkerste en natste plekje van deze aardbol?' Het klonk echt heel deprisief als ik het zo zei.

    Embry
    Elena lag naast me lief te slapen. Ik besloot om even op bezoek te gaan bij Quil en Jake. Het zou waarschijnlijk toch nog heel lang duren voor ze wakker zou worden. Ik kleedde me om en liep na een briefje te schrijven naar buiten.
    Op het laatste moment dacht ik eraan dat het maar beter was als ik niet veranderde voor het geval dat Sam ook verandert was.
    Zuchtend begon ik door het bos te lopen opzoek naar Quil en Jake.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik genoot buiten van de zon al zou ik het nóg fijner hebben gevonden als ik rond kon rennen of als mijn liefste Nessie hier was. -Jake-

    [Uww ik ben nu ook Nessie
    Dus das nu drie Embry Benjamin en Nessie :3]

    Renesmee
    Ik liep door het bos zoekend naar Jake. Carlisle had gezegd dat hij gewond was maar net weg was gegaan. Ik wou weten hoe het met hem ging en of ik er iets aan kon doen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Quil
    Ik ging naast Jake zitten in de zon. "Ik mag ook nog niet in een wolf veranderen." Toen schoot me iets te binnen. Met Claire, onder de douche... Oeps..


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Embry
    Ik voelde mijn ribben al bijna niet meer. Gelukkig had Carlisle me niet gezien anders had hij me laten beloven niet te veranderen.
    Al snel kwamen Jake en QUil in zicht die samen op de grond zaten. Het leek wel of ze aan het zonnen waren...
    'Jongens? Lekker aan het zonnen?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik keek op. "Hey Embry" Zei ik en voelde me al iets vrolijker. "Hoe is het nou met je heb je Sam nog gezien"of gesproken?" Ik kneep mijn oog dicht om niet verblind te worden en zag dat hij naast ons kwam zitten. -Jake-