• Ik vond deze video op Youtube, en ik vind hem nog best wel leuk ook :'D Sowieso het feit dat het Alan Rickmans stem is, natuurlijk, maar het heeft ook een supergrote grijns op mijn gezicht gebracht.



    Wat heeft jullie vandaag vrolijk gemaakt?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mij? Gordon Ramsay :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oke, ik zit dit momenteel nu ook te luisteren met een grote grijns op m'n gezicht :')

    En wat mij vrolijk maakt? Niets eigenlijk. Ik ben vandaag vrolijk zonder een reden. Des te beter, toch? :]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hihi, ik ook. Maar dit maakte me bijna even vrolijk als de Nyan cat :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat ik het gisteren en vannacht geweldig gehad. En vanochtend om vijf uur opgestaan ben om dampende paardenstront in de toen nog stralende manenschijn te bekijken (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 15:49 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik begon al te lachen voordat ie begon, gewoon omdat die foto zo blij is x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben vandaag niet echt met de juiste voet uit bed gestapt. Maar het nieuwe vriendje van m'n zus beledigen heeft m'n humeur best wel goed gedaan :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Whahaha! Dit is echt lachen! (yeah) Daar word ik ook vrolijk van!

    Wiarda schreef:
    Hihi, ik ook. Maar dit maakte me bijna even vrolijk als de Nyan cat :'D


    They fell in love, didn't they?

    Wiarda schreef:
    Hihi, ik ook. Maar dit maakte me bijna even vrolijk als de Nyan cat :'D


    They fell in love, didn't they?

    Dit maakt me vrolijk(krul)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mij? Ik word gewoon vrolijk door terug te denken aan 5 oktober, voor derest kan nisk eigenlijk me vrolijk behalve muziek..(: *zucht*

    Dat het gisteravond zo'n leuke avond was :'D


    -