• FOREVER IN LOVE WITH FIVE BOYS!

They light up our world like nobody else, LOVE THEM!
    & i love you girls <33

[ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 20:50 ]

i'm broken, do you hear me.

Houis schreef:
    (...)

je bent mij vergeten ;x

OMG IK BEN ECHT ERG;O
    je staat er nu bij

What's so bad about being different?

LouisxNiall schreef:
    Ik ga jullie ook een plaatsje geven.
    Alleen to be honest , OMGOMG
    kennen ik jullie niet heel goed. ;s

kom jij 30 okt ook naar onze meeting??

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

had ik de kans tegen One direction te spreken, dan wilde ik ze als eerste bedanken. Bedanken voor zulke schatten die ik heb leren kennen, voor mij zijn jullie geen mensen dat ik op internet ken maar echt vriendinnen. Serieus mijn leven zonder jullie? Wel daar kan ik niet op antwoorden, ik heb daar geen idee van. Ik ben blij dat One direction me in deze richting heeft geleid. Schatjes ik hou van jullie onthoud dat !

Chiam schreef:
    had ik de kans tegen One direction te spreken, dan wilde ik ze als eerste bedanken. Bedanken voor zulke schatten die ik heb leren kennen, voor mij zijn jullie geen mensen dat ik op internet ken maar echt vriendinnen. Serieus mijn leven zonder jullie? Wel daar kan ik niet op antwoorden, ik heb daar geen idee van. Ik ben blij dat One direction me in deze richting heeft geleid. Schatjes ik hou van jullie onthoud dat !

+1

It's like I'm finally awake - One Direction.

"Can we fall, one more time?"

If you spread your wings, you can fly away with me.

Mweh... ik ga morgen iets met mijn vader doen... en dat klinkt voor jullie misschien best wel gewoon, maar ik heb niet zo'n goede relatie met hem :s.

NiallsNandos schreef:
    (...)
    kom jij 30 okt ook naar onze meeting??

Ik weet het nog niet , want ik durf het niet. -.-'

Danmarks Dynamite.

Houis schreef:
    (...)

+1

+2

Chiam schreef:
    schat je weet dat dat ook hetzelfde voor mij is, als ik meer tijd had gehad om met One Direction te praten 5 oktober, had ik gelijk over jullie verteld <3

Narry schreef:
    (...)
    +2

+ 3

What's so bad about being different?

Narry schreef:
    (...)
    +2

+3

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

120 woorden, damn het schiet echt niet op x'D

Chiam schreef:
    +5

iHoran schreef:
    (...)schat je weet dat dat ook hetzelfde voor mij is, als ik meer tijd had gehad om met One Direction te praten 5 oktober, had ik gelijk over jullie verteld <3

Oh wat lief van je,
    maar serieus je bent altijd zo lief
    nu ga ik het filmpje NOG EEN KEER ZIEN:Y)

"Stop the tape and rewind"