• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [JokerAndMe doet niet meer mee en daardoor is de rol van Emmett Cullen vrijgekomen]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -Quil-
    Ik schrok me rot. Lucy begon opeens heftig te schokken en te gillen. "Jake!" riep ik. Hij kwam aansnellen. "Wat gebeurt er?" vroeg ik wanhopig. "Ze heeft een soort aanval!" Opeens stopte haar hart. "Nee!" gilde Bella, en begon haar te reanimeren. Na nog geen 10 seconden klopte haar hart weer, maar ze spartelde en gilde nog steeds.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Elena
    ''Een beetje? Een beetje!? Heb je, jezelf bekeken!'' Riep ik bezorgd, en ging opzij.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    bang keek ik naar alles. 'geef je mobiel' riep ik dwingend naar Carmen. ze keek me boos aan maar gaf hem. Ik belde Carlisle. 'Schiet verdomme opo dat kind heeft hier een hartaanval als je een doktor ben ben je tenmiste hier' gilde ik boos in de telefoon. Jake pakte me dwingend vast. Ik trok me los en hoorde een harde gekraak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Alvast gefeliciteerd Melodies!]
    Leah
    Van zodra dat de ambulances er waren liep ik terug weg, de struiken in. Waar Sable zich schuilhield. Hij had eens kort gehuild, dus ik nam aan van niet.
    "Kom mee naar mijn huis, ik vind thuis wel kleding die je kan aandoen. Ik neem aan dat je niet eeuwig als wolf wilt blijven."
    Met deze woorden ging ik samen met Sable op weg.[/b]


    Ex astris, sciencia

    Embry
    'Niet echt nee waarom? Zie ik er zo erg uit?' Ik ging met een raar pasje dat op huppelen leek het huis binnen. Bij de Bank aangekomen plofste ik erop en bleef met gesloten ogen op de bank liggen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bella rukte zich los en er schoot een pijnscheut door mijn arm. Ze had mijn pols gebroken! Zomaar knak! Ik verbeet de pijn maar liet haar wel direct los om naar mijn dik wordende arm te staren. -Jake-

    Lucy.
    Ik werd gek de pijn deed zeer en mijn adrealine was gewoon super erg. Ik veranderde bijna, maar hield me snel tegen. Ik verander niet' Snikte ik. Weer begon ik te gillen en te spartelen. Het was de enige manier om NIET door te gaan. Ik probeerde op te staan maar zakte door mijn knieën. (niet in levende wereld) Ik wou niet dood. Nu nog niet!


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Heeft niemand Alice nodig? o.o. En waar zijn Bella, Quil, Jacob en Lucy eigenlijk? xD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    -Carmen-
    "Geef je telefoon!" Haar toon stond me niet aan, maar ik gaf hem wel. Ze begon te schreeuwen in de telefoon, maar Jake pakte haar vast. Bella trok zich los, waardoor Jake zijn pols brak. Hij brulde kwaad. Ik rende naar het kantoortje van Carlisle, pakte verband en rende weer naar Jake, waarna ik zijn pols spalkte. "Het is niet goed, maar goed genoeg voor nu. Carlisle doet het wel goed." Hij keek me dankbaar aan.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:21 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Lol ik ben er net achtergekomen dat Sable een jongen is :3
    Ik dacht serieus dat het een meisje was...]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jirachi schreef:
    [Heeft niemand Alice nodig? o.o. En waar zijn Bella, Quil, Jacob en Lucy eigenlijk? xD]

    [In het huis der Cullens xD]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:22 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    even keek jake verbaasd naar zijn arm maar liet me los. 'doe dan wat verdomme bel een ambulance ofzo' ik was buitenzinnen vna angst. Straks zou ik haar verliezzen. 'jake gaat het' Quil keek naar zijn arm. 'wat boeit zo'n arm nou'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jirachi schreef:
    [Heeft niemand Alice nodig? o.o. En waar zijn Bella, Quil, Jacob en Lucy eigenlijk? xD]

    In de woonkamer. Lucy heeft een Hartaanval ofzo omdat ze te opgewonden was. Ze was uitgeput en viel bewusteloos neer.toen ging haar hartslag t snel. En gilde ze het uit. Toen kreeg ze een hartstilstand en na 10 seconde begon haar hart als een bezetene te kloppen. Toen begon ze te gillen en te spartelen. Toen veranderde ze bijna in ... Armen (waar ligt Lucy in in wiens armen Quils toch?) maar hield zichzelf tegen]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    De spalk helpt wel enigsinds maar het is niet hetzelfde. Mijn pols brand en ik vraag me af of ze niet alleen mijn bot gebroken heeft maar ook de spieren er omheen. Ik begin me ineens aftevragen waar Nessie is en Sam en Embry? -Jake-