• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    Lucy gromde en trok zich los. Ze rukte het hoofd eraf. Snel pakte ik haar lichaam en hoofd en wat hout. Ik maakte er een vuurtje van en verbrande de resten. Toen ik omkeek zag ik Lucy levenloos op het gras liggen. Ze lag naakt en had het koud. Snel trok ik mijn vest uit en deed het bij haar aan. Ik tilde haar op en rende zo snel mogelijk naar huis. Ik legde haar in een bed en deed kleding aan. 'Carlisle Esmé' riep ik paniekerig. Wat zou er zijn. Wat als ze..... nee ik moest voor haar hoop houden. Carlisle en Esmé kwamen binnen. Zodra ik Esmé zag moest ik huilen (vamp modus) .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    "Ik weet het niet, ik zou het kunnen, maar dat betekend mijn eigen broertje achterlaten. Wat ons weer naar je volgende vraag brengt. Ik heb een jongere broer, hij is ook een weerwolf. Irritant joch, maar nog altijd mijn broer." Ik glimlachte, "Rustig Sable, waar word je zo kwaad om?"


    Ex astris, sciencia

    MisPattinson schreef:
    bella
    Lucy gromde en trok zich los. Ze rukte het hoofd eraf. Snel pakte ik haar lichaam en hoofd en wat hout. Ik maakte er een vuurtje van en verbrande de resten. Toen ik omkeek zag ik Lucy levenloos op het gras liggen. Ze lag naakt en had het koud. Snel trok ik mijn vest uit en deed het bij haar aan. Ik tilde haar op en rende zo snel mogelijk naar huis. Ik legde haar in een bed en deed kleding aan. 'Carlisle Esmé' riep ik paniekerig. Wat zou er zijn. Wat als ze..... nee ik moest voor haar hoop houden. Carlisle en Esmé kwamen binnen. Zodra ik Esmé zag moest ik huilen (vamp modus) .


    [Carlisle zit in Dubai, lieverd.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ow oke ach dan roep ik uit paniek en zegt esmé het wel dat ze alleen flauw gevallen is(nerd) voor alles een uitweg zo'n beetje wat doe t ie daar dan]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 18:27 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben er weer. En daarmee Elena, Emily, Avery en Renesmee ook weer ;d]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    [Ik ben er weer. En daarmee Elena, Emily, Avery en Renesmee ook weer ;d]

    [halve klup is er weerxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hihi. ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    MisPattinson schreef:
    [ow oke ach dan roep ik uit paniek en zegt esmé het wel dat ze alleen flauw gevallen is(nerd) voor alles een uitweg zo'n beetje wat doe t ie daar dan]

    [Hij is er met Stefan, Rayaa, Vladimir, Tanya en Irina. Ze waren aan het zoeken naar Stefan.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [oke dan snap ik het weer. dan moet esmé me maar helpen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [die is niet online balen kan anders Renesmee thuis zijn of iemand anders die daar verstand van heeft]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Carlisle, Sam en Jane zijn weer terug! Waar moet ik inspringen? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [lucy is flauw gevallen maar bella is helemaal paniek dat er iets ergs is.dus als je binnenkomt en dan vraagt wat er is ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sam zit toch midden in een gevecht met Lucy en Nera? Tenminste, dat was nog zo toen ik wegging. Is hij inmiddels uit het gevecht?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -Quil-
    Bella schoot ervandoor met Lucy in haar armen. Gaat het wel goed? Bedankt,Quil. Kom, we gaan achter Bella aan. Ik knik met mijn zware kop en begin te rennen tot ik tegen iemand aanbots.

    -Carmen-
    Ik rende naar de plek, tot ik luid gescheur hoorde. Dat kon maar 1 ding betekenen. Ik remde af en twijfelde even. De rook reikte al naar de hemel. Ik nam een besluit, maar zag toen Bella langsrennen, met een klein meisje (?) in haar armen. Ze zag me niet. Ik rende verder, maar botste tegen een gigantische wolf op. Ik wist meteen wie dat was, 1 van de weerwolven, van toen met de Volturi. Hij keek me even aan, maar toen een zwarte wolf langs sprintte, ging die wolf er ook vandoor. Ik besloot ze te volgen en kwam weer uit bij het Cullen-huis. Ik zag nu dat Bella, Esmeé en de twee wolven er ook waren. Ik rende het huis binnen. "Wat is er gebeurd?!"


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [ja nera is dood en lucy is flauwgevallen en bella is in paniek want die zag lucy ineens op e grond en is nu thuis wachten op carlisle. waar sam is gebleven tsja goeie vraag en weg is de hondxD en dan voor lucy vrouw bijt hond]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan