• If you ever leave me baby, leave some morphine at my door ft. Louis Tomlinson

Hayley Johnson is een meisje van 18 jaar. Ze zit sinds kort bij Louis Tomlinson in de klas die er toch voor had gekozen om veder te studeren naast zingen met zijn groep One Direction. In haar klas zit ook Jessica Jimson, een meisje dat haar leven zuur probeert te maken.
    Na twee weken komt Louis niet meer op school. Hij is opeens elke dag afwezig. Docenten en leerlingen krijgen hem niet te pakken. Docenten en leerlingen gaan bij hem langs de deur, maar er is nooit iemand.
    Zelfs de jongens van One Direction weten niet waar hij is. Sommige denken dat hij vermist is en dat hij nooit meer terug zal komen.
    Maar Hayley denkt dat er veel meer aan de hand is.

Het is iets wat met magie te maken heeft :X

Misschien is die titel een beetje te lang?
    is het iets wat al vaak gebruikt word of niet?

maar, als het goed is dan wil ik aan jullie vragen of jullie mee willen helpen verzinnen hoe de 3 beste vriendinnen van Hayley gaan heten en wat hun persoonlijkheid is enzo.
    en de 2 beste vriendinnen van Jessica.

hier zijn de dingen van Hayley en Jessica:

Rol: Hoofdrol
    Naam: Hayley
    Achternaam: Johnson
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Bruin haar, vrij lang, donker bruine ogen en een heel erg lichte huid.
    Karakter: Verlegen, snel verast, stil, maar kan toch ook erg druk zijn.
    Werk: bij een bakker.
    Sterke punten: Is opmerkzaam
    Zwakke punten: Snel geraakt.
    Hobby's: Lezen
    Foto:

/tumblr_lrc3k71zJd1qgsz78o1_500_large.jpg" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />

oke, dit meisje heeft nou niet echt een heel erg lichte huidskleur, maar zo moet ze er een beetje uitzien.

Rol: Hoofdrol
    Naam: Jessica
    Achternaam: Jimson
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Blond haar, normale lengte, blauwe ogen.
    Karakter: Erg arrogant, hoge zelfdunk, flirt, gemeen.
    Werk: geen
    Sterke punten: Laat zich niet kleineren.
    Zwakke punten: Haar ouders, omdat ze ze nooit ziet.
    Hobby's: Make-up en haar.
    Foto:

/tumblr_lj6jt218nW1qbb4bpo1_500_large.jpg" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />

Heel erg bedankt alvast! (:

[ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 15:36 ]

Ik vind het niet super origineel. (cat)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Magie met One Direction?
    ...nee dank je.
    Magie zónder One Direction mag wel, trouwens. ^^

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

StoryBelle schreef:

Ik heb het nog niet eerder gezien. En ook die combinatie niet.
    Maar goed.
    Nee sorry, ik vind er niets aan. Maar dat wil niet zeggen dat andere het leuk vinden!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

StoryBelle schreef:

Big girls cry when their hearts are breaking

PrincesSnape schreef:
    (...)

Ik heb het nog niet eerder gezien. En ook die combinatie niet.
    Maar goed.
    Nee sorry, ik vind er niets aan. Maar dat wil niet zeggen dat andere het leuk vinden!

Er zijn honderden verhalen over een "celeb" die in je klas komt en waar dan iets mysterieus mee gebeurt. (cat)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Oke geen goed idee dus :D