• I Love You All So Much <3

    They light up our worlds like nobody else.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ESTHER <33333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    I'm good.
    ik heb deze vakantie niet veel vakantie, maar ach.
    en ik moet straks naar de stad, in de regen..

    Aaawh, bij mij regent het niet(:
    Maar ik heb ook niet zoveel vakantie, moet leren voor de 4-toetsen en een Ak presentatie maken en een zwangerschapskalender met bio D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Aaawh, bij mij regent het niet(:
    Maar ik heb ook niet zoveel vakantie, moet leren voor de 4-toetsen en een Ak presentatie maken en een zwangerschapskalender met bio D:

    Ik moet maatschappelijke stage doen.
    maar, ik kan ook woensdag naar de winkel, of morgen.
    das VEEL makkelijker (:


    Some things are changing too much.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Aaawh, bij mij regent het niet(:
    Maar ik heb ook niet zoveel vakantie, moet leren voor de 4-toetsen en een Ak presentatie maken en een zwangerschapskalender met bio D:


    Oh, dat is leuk, zo'n zwangerschapskalender maken :3


    SLOAN.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Ik moet maatschappelijke stage doen.
    maar, ik kan ook woensdag naar de winkel, of morgen.
    das VEEL makkelijker (:

    Ow, maar het was toch ook veranderd dat je maar 30 uur in je hele school carrière moest doen, want dan heb ik nog 4 jaar om 7 uur te doen :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HI SCHATJES<3


    What's so bad about being different?

    Blameniall schreef:
    (...)

    Oh, dat is leuk, zo'n zwangerschapskalender maken :3

    ja idd hea, het is echt zo'n pokkewerk ;d
    Eerst moet ik per week zeggen wat er allemaal veranderd en hoe groot de baby is en dan moet er bij elke week nog een vraag bij die vrouwen zouden kunnen hebben, maar ik heb dus echt geen idee wat je allemaal zou kunnen vragen na de standaard vragen, en het is nou ook niet bepaald dat ik ervaring er mee heb x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    LIANNEEEEE <33333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    ja idd hea, het is echt zo'n pokkewerk ;d
    Eerst moet ik per week zeggen wat er allemaal veranderd en hoe groot de baby is en dan moet er bij elke week nog een vraag bij die vrouwen zouden kunnen hebben, maar ik heb dus echt geen idee wat je allemaal zou kunnen vragen na de standaard vragen, en het is nou ook niet bepaald dat ik ervaring er mee heb x'D


    Ik weet dat je kan kotsen, dikke enkels kan hebben. Teveel vocht vast kan houden eh ijzertekort kan hebben en soms bloedingen kan hebben?


    SLOAN.

    Blameniall schreef:
    (...)

    Ik weet dat je kan kotsen, dikke enkels kan hebben. Teveel vocht vast kan houden eh ijzertekort kan hebben en soms bloedingen kan hebben?

    ja, dat zijn de standaard dingen die ik er al in heb, en dat je baarmoeder 20x zo groot wordt tijdens de zwangerschap ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Seriously ik wil nu echt dat album horen;o


    What's so bad about being different?

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    ja, dat zijn de standaard dingen die ik er al in heb, en dat je baarmoeder 20x zo groot wordt tijdens de zwangerschap ;D


    Ik heb nog heel veel dingen in mijn bioboek staan, maar ik kom er zo snel niet op :x


    SLOAN.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Ow, maar het was toch ook veranderd dat je maar 30 uur in je hele school carrière moest doen, want dan heb ik nog 4 jaar om 7 uur te doen :'D

    bij ons was het eerst 30, en nu ineens 20.
    maar ach (:


    LIANNE <3333


    Some things are changing too much.


    What's so bad about being different?

    WHAHAHHA, weet je, als je je vinger op je ooghoek houd, kan je je hartslag horen. Oke, daar kwam ik net achter (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!