• I Love You All So Much <3

    They light up our worlds like nobody else.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    vandaag in de bus kwam er zo een marrokaans wijf naast mij zitten, en die ging zo keihard kauwgom eten dus ik hoorde dat helemaal en toen ging ik keihard mijn muziek opzetten, en die hele bus was stil dus volgens mij hoorde iedereen mijn One Direction muziek, hahaha (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    vandaag in de bus kwam er zo een marrokaans wijf naast mij zitten, en die ging zo keihard kauwgom eten dus ik hoorde dat helemaal en toen ging ik keihard mijn muziek opzetten, en die hele bus was stil dus volgens mij hoorde iedereen mijn One Direction muziek, hahaha (:

    whahhah, ik kan me echt zo dood irriteren aan luid kauwende mensen O.o


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    whahhah, ik kan me echt zo dood irriteren aan luid kauwende mensen O.o
    ja en het was zo een hele marrokaanse vrouwen gangbang, alleen er waren nog superveel plekken vrij waar je met zijn 2en naast elkaar kon zitten, gaat ze naast mij zitten -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    vandaag in de bus kwam er zo een marrokaans wijf naast mij zitten, en die ging zo keihard kauwgom eten dus ik hoorde dat helemaal en toen ging ik keihard mijn muziek opzetten, en die hele bus was stil dus volgens mij hoorde iedereen mijn One Direction muziek, hahaha (:

    DAT HAD IK EEN KEER IN DE KLAS.
    en toen hoorde ik de leraar zachtjes meezingen met kids in america xdd


    Some things are changing too much.



    If you spread your wings, you can fly away with me.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    DAT HAD IK EEN KEER IN DE KLAS.
    en toen hoorde ik de leraar zachtjes meezingen met kids in america xdd
    HAHAHA bij ons zo een keertje, zo een meisje had haar muziek keihard aan staan, ik zit voor haar zegt ze terwijl het helemaal stil is in de klas; SANNE HADDEN WE HUISWERK VOOR ENGELS? alleen ze praatte dus keihard door haar muziek hahahaha.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 15:02 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:




    ahaha<3


    What's so bad about being different?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:



    omg bij die onderste.. altij als ik dat filmpje zie krijg ik tranen in mijn ogen


    What's so bad about being different?

    iHoran schreef:
    (...)HAHAHA bij ons zo een keertje, zo een meisje had haar muziek keihard aan staan, ik zit voor haar zegt ze terwijl het helemaal stil is in de klas; SANNE HADDEN WE HUISWERK VOOR ENGELS? alleen ze praatte dus keihard door haar muziek hahahaha.

    Hahaha xd


    Some things are changing too much.

    Chille muziek bij de buren


    Danmarks Dynamite.

    iHoran schreef:


    Ik moet iedere keer huilen als ik dat zie.


    Some things are changing too much.