• Yeay ik ga een pluk van m'n haar een andere kleur geven. ;D
    En dat wil ik graag doen met een spoeling.
    Maarr... Ik heb wat vraagjes (voor de mensen die het weten);
    Hoelang blijft het ongeveer zitten? Kun je het zelf gemakkelijk doen? Kan het fout gaan? Tips? En wat zijn jullie ervaringen?:Y)

    Regenbooghaar?


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn ma kleurt mijn haar al jaren (:
    en blijven zitten.. ligt eraan wat de kleurspoeling is... je hebt 2 kleur spoeling.. 1 die na zo veel wassen eruit is.. en 1 die tussen die & verf zit.

    & kan er fout gaan.. groen? bij mij eens gebeurd ;d me donkerblond verkleurde naar groen -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Spoeling is meestal voor hooguit 10 wasbeurten ofzo, het gaat niet zo snel fout als bij permanente verf.
    Ik heb wel eens bij de kapper zwarte spoeling gedaan en dat wilde er alleen niet echt meer uit, ik heb het nu zo'n 4/5 keer overgebleekt (en nu zo'n 2 jaar later) zit het nog donkerder in de punten.


    Your make-up is terrible

    RainbowDash schreef:
    Regenbooghaar?

    Nee x3
    1 kleurtje maar ;D

    Ligt aan wat er op de verpakking staat. Bij 28 wassingen kun je er zo ongeveer vanuit gaan dat 't permanent is (heb ik opgemaakt uit veel ervaringen).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een keer mijn hele haar gespoeld zelf thuis. Het was een ramp x)
    Maar ik heb dan ook megalang haar, spoeling blijft wel lang zitten, zeker nu, nu het winter gaat worden en er weinig zon is. Je moet wel goede kleur kiezen, want het kan een andere kleur krijgen als je niet goed kiest x)
    Dat zei de verkoper tegen mij.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Midna schreef:
    Mijn ma kleurt mijn haar al jaren (:
    en blijven zitten.. ligt eraan wat de kleurspoeling is... je hebt 2 kleur spoeling.. 1 die na zo veel wassen eruit is.. en 1 die tussen die & verf zit.

    & kan er fout gaan.. groen? bij mij eens gebeurd ;d me donkerblond verkleurde naar groen -.-


    Bij blond moet je ook eerst ontkleuren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Bij blond moet je ook eerst ontkleuren.


    Wut why ? D:
    Maar het rare was.. ik had het naar donkerblond gekleurd -van bruin ofzo of lichtblond. i dunno.. en donkerblond is me natuurlijke haarkleur- en het verkleurde pas naar groen 1 of 2 weken erna.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Wut why ? D:
    Maar het rare was.. ik had het naar donkerblond gekleurd -van bruin ofzo of lichtblond. i dunno.. en donkerblond is me natuurlijke haarkleur- en het verkleurde pas naar groen 1 of 2 weken erna.


    Omdat het anders dus groen kan uitslaan.
    Doet de kapper bij mij ook altijd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat het anders dus groen kan uitslaan.
    Doet de kapper bij mij ook altijd.

    Klinkt onlogisch..
    Mja, wil die kleur toch nooit weer ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    Klinkt onlogisch..
    Mja, wil die kleur toch nooit weer ;$


    Haha ik weet het, maar toch is het zo.


    Your make-up is terrible

    Ligt eraan welke kleur, felle kleuren (zoals rood) vervagen snel en worden oranje)
    En kleurspoeling is bij ieder haar typen anders. Bij mij blijft kleur spoeling bijvoorbeeld gewoon zitten tot het eruit groeit :'D
    In het algemeen meestal na minimaal 10 á 25 wasbeurten

    Als je een kleur in je haar wil, moet je het eerst laten ontkleuren. anders is de kans groot dat je haar groen wordt :'3


    Only those who listen can hear

    Dat hangt van kleurspoeling tot kleurspoeling af. Die van mij blijft maar 28 wasbeurten of zo, die van mijn mama 6 weken.

    DarkReunion schreef:
    Ligt eraan welke kleur, felle kleuren (zoals rood) vervagen snel en worden oranje)
    En kleurspoeling is bij ieder haar typen anders. Bij mij blijft kleur spoeling bijvoorbeeld gewoon zitten tot het eruit groeit :'D
    In het algemeen meestal na minimaal 10 á 25 wasbeurten

    Als je een kleur in je haar wil, moet je het eerst laten ontkleuren. anders is de kans groot dat je haar groen wordt :'3

    Dus als ik rood wil moet ik oppassen dat het niet oranje wordt en ik moet mn haar ontkleuren?

    Altair schreef:
    (...)
    Dus als ik rood wil moet ik oppassen dat het niet oranje wordt en ik moet mn haar ontkleuren?


    Voor rood hoef je niet te ontkleuren.


    Your make-up is terrible