Mayfly schreef:
(...)
En wat ook een pluspunt van de anime Kimi ni Todoke is: de startliedjes en de eindliedjes zijn echt leuk. Ja, ik heb Special A ook gekeken. Ik vond 'm heel erg op Kaichou Wa Maid-Sama lijken, maar hij was alsnog erg leuk. En ja, omg die benen. :'D Jup, daarom wil ik Nana ook gaan kijken, er zijn veel positieve reacties erover op internet enzo. En Paradise Kiss is oud, ik heb het niet zo erg op oude anime.
Haha, ik heb nog niet gekeken, nog geen tijd gehad. Nana is trouwens ziek mooi getekend vind ik (: Leuke kleding ook enzo, niet dat ze elke aflevering hetzelfde dragen
En zonde, paradise kiss is toch wel grappig (:
Gimp schreef:
Kuroshitsuji is in het Engels: The Black Butler. Maar het is ook in het Nederlands beschikbaar
Nooez, te vceel bloed -gayhandje-
Kyou schreef:
D.N.Angel misschien?
Gaat over een 14 jarige jongen die de beroemde dief Dark in zich 'krijgt'. (het verhaal gaat dat alle jongens op 14-jarige leeftijd in zijn familie de volgende 'dief' worden) Hier transformeert hij in als hij aan het meisje denkt waar hij verliefd op is. Als Dark moet hij dus kunstwerken stelen.
Er zit een goede verhaallijn in, er komt redelijk wat romantiek in voor en ook wat drama.
Hmm, zou hem wel eens kunnen proberne ;o
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.