• Mensen roddelen vaak over een mysterieuze meisje die altijd een zwarte mantel aan heeft en een kap over haar hoofd zodat niemand haar gezicht ziet, niemand weet hoe oud ze is, hoe ze echt heet en waar ze woont, ze verdwijnt opeens en laat zich weken, zelfs maanden niet zien en dan verschijnt ze weer opnieuw.
    Mensen noemen haar Black Swan, Black omdat ze altijd een zwarte mantel draagt en mysterieus is, en swan omdat ze een mooie elegante houding heeft, een mooie stem en mensen zelf denken dat ze zelf heel erg mooi is.
    vier mannen gaan uizoeken wie ze is, waar ze vandaan komen, en komen in vele gevaren terecht.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 17:58 ]

    Het klinkt op zich wel gaaf, maar wát is nou echt het verhaal?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het klinkt wel leuk met dat meisje maar ik voel me door de inleiding niet echt aangetrokken voor het verhaal, je kan er niet echt vanaf lezen waar het overgaat. Ja, over een meisje met een zwarte mantel waarvan ze de identiteit niet van weten en haar Black Swan noemen. Ik zou een beetje iets nieuwschierigs erin maken, want je weet zo niet waar het verhaal over gaat, de verhaallijn dan. :Y)

    Bro schreef:
    Het klinkt op zich wel gaaf, maar wát is nou echt het verhaal?


    comfort in c h a o s

    O ben nog een stukje vergeten om erin te zetten zie ik nu:
    Nja er moest er nog in:

    Dat er ongeveer vier mannen gaan uitzoeken wie ze is.

    Dit vind ik persoonlijk maar een beetje vaag. Ook lijkt het me best saai, en een zwarte mantel in deze tijden? Ik denk dat dit niet goed gaat.


    Ex astris, sciencia

    het doet me denken aan de volturi ^^

    Wat doet ze precies? Is ze een moordenaar, ontvoert ze mensen, enz?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 18:00 ]


    Happy Birthday my Potter!