• Ik kan het getal 10.000 echt niét uitstaan. Ik kan er niet tegen als het ergens staat. Ik stress me ook dood omdat ik nu 10.000 tweets heb, dus probeer ik zo snel mogelijk te tweeten. Echt, het klinkt heel raar, maar oké. Hebben jullie ook een getal die jullie niet uit kunnen staan?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 17:12 ]

    Getal dat. En nee dat heb ik niet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    de 8 omdat ik die tafel nog steeds niet uit mijn hoofd ken. Ik vind hem moeilijk ben trouwens 14 en ken ze amper


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    6.


    26 - 02 - '16

    Reassurance schreef:
    Dat heb ik ook altijd, maar bij heel veel getallen. Als ze niet mooi bij elkaar staan erger ik me er echt kapot aan.

    /autist.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Het getal negen. Het staat zo arrogant boven de andere getallen onder de tien, alsof het wilt zeggen: 'OMG IK ZIT HET DICHTST BIJ DE TIEN. Look at me, bitch I'm fabulous.' Sorry hoor, negen, maar je bent nogsteeds één cijfer groot, en zal nooit twee cijfers worden. En het getal tien mag jou helemaal niet omdat je een irritant klein na-lopertje bent. (cat) [/teveelfantasie]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Funnybot schreef:
    Lolwhut?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    nummer 7, terwijl dat van heel veel mensen het lievelingsgetal is (':
    Soms als ik een moeilijk proefwerk heb gehad en ik haal een 7,8 bijvoorbeeld, dan ben ik onwijs teleurgesteld. Ik had veel liever een 6,9 gehad. Gewoon omdat ik het getal 7 haat D:


    Me so good.

    Alles wat met de 3 te maken heeft. En ik heb een vreselijke hekel aan geel.


    I was an angel living in the garden of evil

    Oneven getallen D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb heel vaak dat als ik op de klok kijk het dan 18:18 is of 11:11
    daar heb ik een hekel aan. of ik verstuur een berichtje naar iemand en dan is de tijd 15:15 ofzo.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zazu schreef:
    Het getal negen. Het staat zo arrogant boven de andere getallen onder de tien, alsof het wilt zeggen: 'OMG IK ZIT HET DICHTST BIJ DE TIEN. Look at me, bitch I'm fabulous.' Sorry hoor, negen, maar je bent nogsteeds één cijfer groot, en zal nooit twee cijfers worden. En het getal tien mag jou helemaal niet omdat je een irritant klein na-lopertje bent. (cat) [/teveelfantasie]

    -died- x'D


    ars moriendi

    Eh, nee. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Alle getallen die oneven zijn D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    het getal 7


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    het getal 7


    Take risks and conquer your fears.