• Hi,
    Weten jullie misschien een bijbaantje voor een 16-jarige dat niet teveel energie kost?

    xx. Anhysbys.

    Edit: Ik heb dus een stofwisselingsziekte waardoor ik een energietekort heb. Ik ben niet lui. Forgot important information.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 21:58 ]


    I can't even think straight.

    Oppassen.
    Telefoniste.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vakkenvuller in de supermarkt? Krantenlopen? Of anders natuurlijk gewoon oppassen, dat is eigenlijk nog wel een van de gemakkelijkste bijbaantjes die je kunt hebben. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    :moe:, opassen is heel wat moeite hoor. Het zijn kinderen! Maar in ieder geval, ff serieus, als je echt geld wilt verdienen, vind ik wel dat je moeite moet doen hoor. Ik werk nu bij KFC, beetje stress, maar het is leuk.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Tja, ik werk bij de McDonald's en dat vergt wel energie. Ik heb ook krantenwijk en voor mij kost dat niet veel energie maar ik weet niet hoe dat zal zijn als je een stofwisselingsziekte hebt. Je kunt misschien honden uitlaten, maar dan wel weer rustige honden waar je dus niet achteraan hoeft te rennen. Oppassen, zal kunnen, ligt eraan welke leeftijd die lieverds hebben. Telefoniste lijkt me tot nu toe beste oplossing ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik werk bij de Albert Heijn. Opzich niet heel veel energie voor mij maar voor jou..( ik doe versafdeling met brood etc.) Misschien kassa dan kun je zitten?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Leprechauns schreef:
    Tja, ik werk bij de McDonald's en dat vergt wel energie. Ik heb ook krantenwijk en voor mij kost dat niet veel energie maar ik weet niet hoe dat zal zijn als je een stofwisselingsziekte hebt. Je kunt misschien honden uitlaten, maar dan wel weer rustige honden waar je dus niet achteraan hoeft te rennen. Oppassen, zal kunnen, ligt eraan welke leeftijd die lieverds hebben. Telefoniste lijkt me tot nu toe beste oplossing ;)

    Krantenwijk is denk ik te vermoeiend, maar oppassen of telefoniste kan ik wel proberen. (:

    Dank jullie voor de ideeën!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:14 ]


    I can't even think straight.

    Ga dan maar niet bij de post werken :'D Zwaar werk, maar verdient lekker. En die kerstpakketten. :9~:9~


    SLOAN.

    Achter de kassa.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Achter de kassa.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blameniall schreef:
    Ga dan maar niet bij de post werken :'D Zwaar werk, maar verdient lekker. En die kerstpakketten. :9~:9~

    Pfff, ja, kan ik me voorstellen. x'D


    I can't even think straight.