• Zijn die kinderen die meedoen aan het Junior Songfestival echt altijd kleuters? x')
    Ik keek net die filmpjes van dit jaar op YouTube, en echt, wtf. Ik weet wel dat het het Junior Songfestival is, maar dan nog. Er zitten echt teksten tussen die een 3-jarige geschreven kon hebben. Of heb ik nou een rare mening, haha? Dit bedoel ik, onder andere:

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 21:54 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ja, ze kunnen niet zingen, niet dansen, niets.
    Ik heb altijd het gevoel dat dat gewoon voor de aandacht is en om te winnen (denk je echt dat een 16-jarige zou kunnen winnen met een doodserieus liedje dat misschien wel inhoud heeft?)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Abernathy schreef:
    Ja je hebt gelijk de helft van de liedjes bij het Junior Songfestival gaan nergens over.

    Niet alleen van het Junior Songfestival, maar van het songfestival in het algemeen. Na ja, de meeste dan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Niet alleen van het Junior Songfestival, maar van het songfestival in het algemeen. Na ja, de meeste dan.

    Het is vriendjespolitiek.
    Niet alleen in oost-europa, ook hier. Wij tweeën: Nederland en België geven elkaar ook telkens véél stemmen.
    Dus dat is automatisch al niet meer eerlijk.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    (...)
    Het is vriendjespolitiek.
    Niet alleen in oost-europa, ook hier. Wij tweeën: Nederland en België geven elkaar ook telkens véél stemmen.
    Dus dat is automatisch al niet meer eerlijk.

    Ik heb het over het niveau van de liedjes, niet over het stemmen. Dat slaat al helemaal nergens op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, een meisje uit mijn klas heeft vroeger meegedaan en het is nu echt zo'n attentionwhore... Heel jammer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    De meeste die meedoen zijn een jaar of acht, dus dan is het best logisch als het nergens over gaat.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    OMFG! Die in het begin zingt lacht echt super eng!!!

    Nee, het lijkt gewoon of het elk jaar steeds kinderlijker wordt. In 2003 zat er heel veel talent in. Kijk maar naar Roel Felius, met mijn ogen zeggen alles. Dat is echt een heel mooi liedje met een betekenis. Maar hoe verder je in de jaartallen gaat, hoe kinderachtiger die liedjes en teksten worden... Daarom volg ik het sinds 2009 ook niet meer.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stray schreef:
    klopt, dat zoem zoem zoem zoem zoem liedje dan van een paar jaar geleden -.-


    Firm believer of all that is magic

    Omdat ze anders nog wel eens moeilijk kunnen gaan doen.

    Weet je nog toen die twee jongens aankwamen met'Tril met je bil'.

    Dat was toen een heel gezanik.

    Het zelfde met 'Nigel-rader'.

    Het moet allemaal zo kinderachtig mogelijk.

    Abernathy schreef:
    Ja je hebt gelijk de helft van de liedjes bij het Junior Songfestival gaan nergens over.

    hylketjeuhx schreef:
    helemaal gelijk.. en de meesten kunnen ook niet egt zingen... >.<


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Je hebt helemaal gelijk, sommige zingen zelfs nog vals ook!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Doncaster schreef:
    De meeste die meedoen zijn een jaar of acht, dus dan is het best logisch als het nergens over gaat.


    Big girls cry when their hearts are breaking