• Hier is hij dan mijn 1ste tekening!
    Dat ik persoonlijk wel nog goed gelukt is (:



    Wat vinden jullie ervan?
    Tips zijn altijd welkom (:

    Het is mijn eerste dus hij is niet perfect!


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Het is volgens mij niet je allereerste tekening, maar hij is wel oké.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 17:50 ]


    They fell in love, didn't they?

    Henkjan schreef:
    Het is volgens mij niet je allereerste tekening, maar hij is wel oké.

    Met eerste bedoel ik echt getekend om zo te zijn.Nou ja moeilijk uit te leggen maar vroeger tekende ik altijd bloemetjes en hartjes en nu eindelijk heb ik iets anders gedruft. (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik vind 'm opzich wel mooi en goed gelukt! Ook met de schaduwen enzo! :3
    Maar misschien kun je het iets uitvegen met een tissue? Want dan zie je de potloodstrepen minder.

    Pumba schreef:
    (...)
    Met eerste bedoel ik echt getekend om zo te zijn.Nou ja moeilijk uit te leggen maar vroeger tekende ik altijd bloemetjes en hartjes en nu eindelijk heb ik iets anders gedruft. (:


    Het is woww!


    Firm believer of all that is magic

    Altair schreef:
    Ik vind 'm opzich wel mooi en goed gelukt! Ook met de schaduwen enzo! :3
    Maar misschien kun je het iets uitvegen met een tissue? Want dan zie je de potloodstrepen minder.

    Dankje! Dat kan ik proberen (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    xIrris schreef:
    (...)

    Het is woww!

    Dankje (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Nou, weetje. De schaduwen kloppen niet helemaal, evenals de lijnperspectief :'D Die lijnen van die gebouwen lopen niet evenwijdig aan elkaar. En die zwarte lijn in het midden van de gebouwen, die lopen praktisch recht, waardoor het beetje perspectief dat er nog is, wegvalt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het perspectief klopt niet, en hij is een beetje... saai.
    Ik vind 'm niet geweldig, sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Winterfell schreef:
    Nou, weetje. De schaduwen kloppen niet helemaal, evenals de lijnperspectief :'D Die lijnen van die gebouwen lopen niet evenwijdig aan elkaar. En die zwarte lijn in het midden van de gebouwen, die lopen praktisch recht, waardoor het beetje perspectief dat er nog is, wegvalt.

    + ik vind hem een beetje saai..


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind het wel mooi =)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik vind het mooi want ik zou het zo niet kunnen tekenen!


    Physics is awesome

    Hij klopt nog niet helemaal, maar is zeker goed als je dit nog nooit eerder hebt gedaan? Blijven oefenen en durf al eens wat meer. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind het wel goed gelukt


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dit kan toch niet je eerste tekening zijn? Je hebt op school of gewoon thuis vast wel eens eerder getekend. :'D

    En ik vind hem wel leuk, maar je moet inderdaad nog wat oefenen met perspectief, want dat maakt de tekening meteen een stuk realistischer. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het idee is wel leuk, maar de uitwerking kan beter. Door bijvoorbeeld het tweepuntsperspectief te gebruiken, ook lijkt het alsof het linker gebouw voor staat waardoor de schaduwen niet meer kloppen.
    Je zou eventueel nog een horizon en een zonsondergang kunnen toevoegen.

    Verder zou ik de tekst weg laten.