• Echt niet meer normaal.
    ten eerste ziet hij er niet uit, hij loopt het liefst in een trainingsbroek en training vest
    Ten tweede, hij jat geld. Ik had voor ik vorig weekend naar Parijs ging iets van 20 euro in mijn spaarpot gedaan in muntgeld.
    Toen ik er gisteren wat uit wou pakken voor school zat er nog maar 2 euro in of zo. En hij heeft op een of andere manier altijd heel veel geld.
    Ten derde. Hij pest me gewoon. Hij zegt de hele tijd dat ik een downie ben, dat ik dik ben, koos vriendloos.
    Hij komt zomaar mijn kamer binnen, hij mag het niet maar ik mag ook geen slot op mijn deur en nu nu heeft ie mij deur gemold waardoor die niet meer helemaal dicht kan.
    Ten vierde. Hij gedraagt zich zo irritant. Hij doet de hele tijd alsof hij me slaat(ik zie slecht dus dan is dat best eng), hij bedreigt me, jat mijn spullen. En vanmorgen pakte hij mijn kat op en gooide haar een paar keer in de lucht en toen liet hij haar vallen. Ook jat hij de hele tijd mijn laptop.

    Ik wordt er echt gek van. Mijn ouders zeggen dat ik hem moet negeren, maar zoals jullie misschien wel snappen is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
    Weten jullie wat ik hier aan kan doen?

    Sorry voor dit zeiverhaal, maar het moet eruit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Of begin even vervelend te doen... loop heel de dag in slobber T-shirts rond en roep telkens dat hij een dik varken is.
    Pest hem met het kleinste ding... en met de dingen die hij zelf graag heeft...
    Probeer een compromis te sluiten als hij het beu is.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Altair schreef:
    Klinkt als mijn broer.
    Ik denk dat het gewoon een 'fase' is waar ze doorheen gaan of zo?
    In ieder geval, je kan het het beste negeren. Klinkt moeilijk maar het is het beste.
    Want wanneer je er niet meer op reageert zal hij stoppen.
    En met dat geld; praat er over met je ouders dat hij het steelt?
    En anders verstop je het beter?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hoe oud is je broertje?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 15:58 ]


    26 - 02 - '16

    To be honest. honey. Het is de pubertijd. Ik heb ook die periode gehad met mijn zus en je kán er gewoon niks aan doen. Echt niet.


    SLOAN.

    Ik zoou hem een hele harde klap voor zijn kop geven enzeggen dat die op moet rotten. En van mij en mijn spllen af moet blijven.

    Zo extreem herkenbaar.


    Don't dream your life, but live your dream!