• sorry als ik zeurderig over kom whatever ik moet het gewoon even kwijt.

    de laaste maanden gaat het niet goed ik ben moe, slaap weinig, depressief. elke avond als ik op quizlet zit en msn merk ik ook dat niemand iets merkt of iets tegen me zegt ik kan een hele avond online blijven zonder dat iemand het merkt. ik voel me zo leeg en ongewild alsof niemand me nodig heeft, om me geeft, of ook maar weet dat ik besta.

    ik kan me nergens meer op concentreren weet niet wat ik wil etc ik weet het gewoon niet meer.

    ik weet dat ik volgens de meeste hier naar toe moet of daar naar toe maar ik heb al hulp maar het helpt niks.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    HeyBanana schreef:
    ik ben de laatste tijd ook best vaak depri en chagrijnig en dan kan ik twee kanten op:
    1 depressieve username die me nog depressiever maakt
    2 vrolijke username die me toch nog een beetje opvrolijkt en me eraan herinnert dat quizlet zo'n fijne site is :--)


    nja ik verander mijn username dan maar maar ik ben slecht in namen tips ? :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Mijn inbox en gastenboek staan voor je open dus als je je alleen, depressief of verdrietig voelt, schrijf me dan gewoon even en ik schrijf echt wel terug behalve morgen, overdag

    Want ik ben ook alleen, heel soms depressief geweest en soms ook verdrietig geweest dus ik weet ongeveer wat je door maakt
    (flower)


    Physics is awesome

    depression schreef:
    (...)

    nja ik verander mijn username dan maar maar ik ben slecht in namen tips ? :)

    Fruits. Je hield van Fruit Basket toch? :3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    depression schreef:
    (...)

    nja ik verander mijn username dan maar maar ik ben slecht in namen tips ? :)


    Waar wordt je vrolijk van?

    Een vriendin had mij de bijnaam ''Mummie'' gegeven in een melige bui. Vandaar mijn username.

    Wat maakt jou aan het lachen of gewoon blij? Gebruik zoiets als nieuwe username. :)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een goed advies, maak jezelf gewild. Je kan wel de hele avond staren naar iedereen die niet tegen je praat maar je kan ook gewoon tegen ze beginnen te praten. Als het gezellig is, zullen ze jou ook vaker aanspreken dan dat als je zit te kniezen in een hoekje hoor.


    Your make-up is terrible

    Colibre schreef:
    (...)
    Fruits. Je hield van Fruit Basket toch? :3


    fruit basket ja dat is leuk ^^

    @ mcmummie leuke naam btw en wat me lachen maakt ehm goede vraag pff.. cosplayen maakt me blij dat vind ik echt leuk ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    depression schreef:
    (...)

    fruit basket ja dat is leuk ^^

    @ mcmummie leuke naam btw en wat me lachen maakt ehm goede vraag pff.. cosplayen maakt me blij dat vind ik echt leuk ^^


    Thanks :]

    Hmm, dan doe je als nieuwe naam bijv. ThéCosplayer. ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    Een goed advies, maak jezelf gewild. Je kan wel de hele avond staren naar iedereen die niet tegen je praat maar je kan ook gewoon tegen ze beginnen te praten. Als het gezellig is, zullen ze jou ook vaker aanspreken dan dat als je zit te kniezen in een hoekje hoor.


    i know ik doe het ook wel maar uiteindelijk geef ik het op omdat het niet van de andere kant komt.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    McMummie schreef:
    (...)

    Thanks :]

    Hmm, dan doe je als nieuwe naam bijv. ThéCosplayer. ;D


    dat zou kunnen ja :) waar staat dat streepje op de e ook alweer voor? stomme vraag mss


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    depression schreef:
    (...)

    dat zou kunnen ja :) waar staat dat streepje op de e ook alweer voor? stomme vraag mss


    Pfoe... ik weet hoe je het uitspreekt.
    Uuh...
    Wel net zoiets als bij het woord ''de''.
    Je hebt ''de'' en ''dé''.
    Door dat streepje leg je de klemtoon er wat meer op, zodat het woord wat meer benadrukt wordt. En dat geeft zo ongeveer aan dat het niet zomaar iets of iemand is.
    Man, ik kan echt niet uitleggen in de avond! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Colibre schreef:
    (...)
    Ik geef je gelijk. For instance:

    Iemand heet Rainbow, en iemand heet, zoals hij, Depression. Depression doet zijn naam eer, en post veel berichten over zijn depressies, downers, dipjes, etc etc. Rainbow post veel blije berichten. Weet je, dan praat ik eerlijk gezegd veel liever met Rainbow dan met Depression. Et, snappevu?


    @Jeff: Personal Coach? Kom op man, ga naar de huisarts, joh. Ik weet dat zo iemand je meer kan helpen dan een Personal Coach. :Y) Ik bedoel dit heus niet aanvallend allemaal, maar ik weet hoe je je voelt. :Y)


    Awwww, praat je graag met mij? Wat lief :3

    Psychologen zijn minder slecht dan personal coaches. En tot slot: dit is het internet. Als je je kut voelt gaat niemand dat merken, want ze zien je gezicht niet. Dus tenzij je zoiets zegt van: Hey, ik voel me kut weet niemand dat, dus moet je je niet kutter voelen omdat niemand iets merkt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    McMummie schreef:
    (...)

    Pfoe... ik weet hoe je het uitspreekt.
    Uuh...
    Wel net zoiets als bij het woord ''de''.
    Je hebt ''de'' en ''dé''.
    Door dat streepje leg je de klemtoon er wat meer op, zodat het woord wat meer benadrukt wordt. En dat geeft zo ongeveer aan dat het niet zomaar iets of iemand is.
    Man, ik kan echt niet uitleggen in de avond! :')


    nee hoor juist goed ik snap het je kan zeggen de en met dat streepje is het echt DEEE op zo'n manier xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    depression schreef:
    (...)

    nee hoor juist goed ik snap het je kan zeggen de en met dat streepje is het echt DEEE op zo'n manier xd


    Jups. En hetzelfde geld voor ''het''.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McMummie schreef:
    (...)

    Jups. En hetzelfde geld voor ''het''.


    ok :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Awwww, praat je graag met mij? Wat lief :3


    Je weet dat ik graag met jouw praat toch. Tell me you do. =w=


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)