• sorry als ik zeurderig over kom whatever ik moet het gewoon even kwijt.

    de laaste maanden gaat het niet goed ik ben moe, slaap weinig, depressief. elke avond als ik op quizlet zit en msn merk ik ook dat niemand iets merkt of iets tegen me zegt ik kan een hele avond online blijven zonder dat iemand het merkt. ik voel me zo leeg en ongewild alsof niemand me nodig heeft, om me geeft, of ook maar weet dat ik besta.

    ik kan me nergens meer op concentreren weet niet wat ik wil etc ik weet het gewoon niet meer.

    ik weet dat ik volgens de meeste hier naar toe moet of daar naar toe maar ik heb al hulp maar het helpt niks.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik denk dat het een dipje is maar je bestaat wel hoor voor als je het niet wist (:
    Misschien een combinatie van vermoeidheid, dipje, school?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Je hebt al een paar van zulke topics aangemaakt, volgens mij, dus geef ik je het zelfde advies:

    Go visit a doctor, man!


    Er staat dat je al hulp hebt, maar wat is 'hulp' als ze je niet helpen?
    For God's sake, zeg dat je je echt niet goed voelt, dan kunnen ze je niet negeren.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hmm. Praat er dus met iemand over?
    En over het feit dat je het maar niks vind dat niemand hier op Quizlet iets tegen je zegt wanneer je online bent: Begin zelf een gesprekje anders? Ik denk dat de meesten er wel positief op reageren en het wel leuk vinden.
    En waarschijnlijk dat zij de volgende keer beginnen met naar jou een gb'tje sturen.
    Tenminste, dat lijkt mij waarschijnlijk..
    Maar je komt er vast wel bovenop, just take a break ;)(Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I got the same.
    zoek contact, spreek veel met vrienden af en ga een keer uit. (word dan niet verliefd op iemand die je niet ziet staan zoals bij mij want dan zak je nog dieper in de put)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    HeyBanana schreef:
    I got the same.
    zoek contact, spreek veel met vrienden af en ga een keer uit. (word dan niet verliefd op iemand die je niet ziet staan zoals bij mij want dan zak je nog dieper in de put)


    verliefd word ik niet brengt niks anders als problemen


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    depression schreef:
    (...)

    verliefd word ik niet brengt niks anders als problemen

    als ik het kon kiezen had ik het ook niet gedaan schat
    en nog een tip: verander je username want daar word je ook niet echt vrolijk van.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    HeyBanana schreef:
    (...)
    als ik het kon kiezen had ik het ook niet gedaan schat
    en nog een tip: verander je username want daar word je ook niet echt vrolijk van.


    een andere username verandert niks lijkt mij :) en ik moet nog wachten


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    depression schreef:
    (...)

    verliefd word ik niet brengt niks anders als problemen

    Positieve instelling, man!

    Nee, serieus, zoek meer hulp dan je nou al hebt, want zo bereik je echt niks in je leven.
    (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Positieve instelling, man!

    Nee, serieus, zoek meer hulp dan je nou al hebt, want zo bereik je echt niks in je leven.
    (cat)

    ghehe zo vrolijk je ook mensen op x]
    but you're so damn right


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    depression schreef:
    (...)

    een andere username verandert niks lijkt mij :) en ik moet nog wachten


    Een andere username helpt hier op Quizlet wel;)
    Als je een vrolijke username hebt, hebben mensen eerder een gezellig gevoel over je, dan wanneer je een chagi username hebt.
    ..
    Of hoe ik dit dan ook uit moet leggen :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McMummie schreef:
    (...)

    Een andere username helpt hier op Quizlet wel;)
    Als je een vrolijke username hebt, hebben mensen eerder een gezellig gevoel over je, dan wanneer je een chagi username hebt.
    ..
    Of hoe ik dit dan ook uit moet leggen :')


    hmm true zal erover nadenken thx

    en @ colibre ik heb al een personal coach etc mijn ouders hebben het ook ontzettend druk etc dus momenteel kan ik eigenlijk alleen wachten tot de volgende afspraak. ik weet ook dat ik meer positief moet zijn het lukt me soms ook wel maar momenteel gewoon echt even niet.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    McMummie schreef:
    (...)

    Een andere username helpt hier op Quizlet wel;)
    Als je een vrolijke username hebt, hebben mensen eerder een gezellig gevoel over je, dan wanneer je een chagi username hebt.
    ..
    Of hoe ik dit dan ook uit moet leggen :')

    Ik geef je gelijk. For instance:

    Iemand heet Rainbow, en iemand heet, zoals hij, Depression. Depression doet zijn naam eer, en post veel berichten over zijn depressies, downers, dipjes, etc etc. Rainbow post veel blije berichten. Weet je, dan praat ik eerlijk gezegd veel liever met Rainbow dan met Depression. Et, snappevu?


    @Jeff: Personal Coach? Kom op man, ga naar de huisarts, joh. Ik weet dat zo iemand je meer kan helpen dan een Personal Coach. :Y) Ik bedoel dit heus niet aanvallend allemaal, maar ik weet hoe je je voelt. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 21:53 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Ik geef je gelijk. For instance:

    Iemand heet Rainbow, en iemand heet, zoals hij, Depression. Depression doet zijn naam eer, en post veel berichten over zijn depressies, downers, dipjes, etc etc. Rainbow post veel blije berichten. Weet je, dan praat ik eerlijk gezegd veel liever met Rainbow dan met Depression. Et, snappevu?


    ^^ Dat bedoelde ik dus idd. I can't explain things very well ;p

    Whihi, ben nu eigenlijk wel benieuwd wat mensen van mijn naam vinden :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik ben de laatste tijd ook best vaak depri en chagrijnig en dan kan ik twee kanten op:
    1 depressieve username die me nog depressiever maakt
    2 vrolijke username die me toch nog een beetje opvrolijkt en me eraan herinnert dat quizlet zo'n fijne site is :--)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Colibre schreef:
    (...)
    Ik geef je gelijk. For instance:

    Iemand heet Rainbow, en iemand heet, zoals hij, Depression. Depression doet zijn naam eer, en post veel berichten over zijn depressies, downers, dipjes, etc etc. Rainbow post veel blije berichten. Weet je, dan praat ik eerlijk gezegd veel liever met Rainbow dan met Depression. Et, snappevu?


    @Jeff: Personal Coach? Kom op man, ga naar de huisarts, joh. Ik weet dat zo iemand je meer kan helpen dan een Personal Coach. :Y) Ik bedoel dit heus niet aanvallend allemaal, maar ik weet hoe je je voelt. :Y)


    mss heb je gelijk maar zo is het ook al begonnen huisarts , therapeut, psychiater, en nu heb ik dus zo'n personal coach aangewezen die weten al wat er allemaal is als ik dan naar de huisarts ga tja dan weet ik niet echt wat ik moet doen. :S


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.