• Is dat raar? >.< Want ik doe dat wel, anders zijn het voor mij echt slapeloze nachten. Meestal zorgt het ook voor de mooiste dromen. =3 Natuurlijk gaan er wel extra veel batterijen doorheen.. Maar dat is toch beter dan niet slapen?
    En je zal wel denken dat ik het mezelf heb aangeleerd, maar ik heb dit probleem al sinds de basisschool. Op een avond deed ik zomaar m'n mp3 in, en ik viel zo in slaap. =S Sinds toen doe ik het dus..


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Hoeveel tijd kost het jou wel niet om al die kleuren zo te doen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Er zijn vet veel die het doen,
    ik dan weer net niet.., want ik ben bang dar mijn Ipod dan dood is de volgende morgen.., en als m'n pa daar dan achter komt leef ik niet lang meer ben ik bang.. O.o
    Maar al fijn..
    Als je er beter door slaapt is et toch niet erg? ^^
    Maar is hij dan nog nooit stuk gegaan? =O :$


    Never say never =)

    Ik luister heel vaak muziek voor ik ga slapen, maar als ik echt begin in te dutten, leg ik mijn mp3speler weg. Het is wel eens gebeurd dat ik bijna sliep, maar wakker schrok door mijn muziek. Ik slaap dus niet echt met mijn mp3 op.

    oh, btw, heb jij geen sleeptimer op je mp3speler? bij mij kan je die instellen, maximaal een uur, dan schakelt ie zichzelf uit. bespaart heel wat batterijen!!

    Ja dat doe ik ook best vaak. Zeker als ik met veel aan m'n hoofd zit, of verslaafd ben aan een groep/liedje, of er veel achtergrond geluiden zijn. Werkt perfect :')


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik slaap bijna altijd met mijn iPod in.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ehm.. ik kreeg het voor mekaar om bijna in slaap te vallen met Amon Amarth op. I know, kinda sick. Maar ik gebruik die muziek serieus alleen om in slaap te vallen x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik luister 's nachts muziek omdat ik anders niet kan slapen. Zelfs van harde muziek word ik rustig. Goed medicijn tegen slapeloze nachten.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Ik slíep altijd met mp3 totdat mijn ouders me hoorden gillen...ik was mezelf aan het stikken met die draadjes >.>>>>>>


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Ik doe dat ook.
    En dan meestal één liedje op repeat.
    Aangezien ik dat nummer nodig heb om te slapen.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 14:17 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik neem 'm ook altijd mee voor ik ga slapen, ik zet 'm wel af :Y)
    Het kalmeert me en maakt me slaperig (':
    I love it :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik slaap ook wel eens met mp3.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik val er ook wel eens mee in slaap ja :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is slecht ja, dan krijg je niet echt 'rust' aangezien een deel van je hersenen nog altijd die liedjes moeten aanhoren, dus je kan niet goed rusten, ofwel, je hersenen kunnen niet goed rusten. Ik zou het wel beetje afleren. Ik deed het ook altijd, maar ik bouw het nu heel erg af, ghehe. Want het is dus wel heel slecht.


    I chill back and I spread peace n love

    ik slaap ook met men ipod ..Maar ik zet die niet af xD