• Willen weten hoe het was om in mijn moeders buik te zitten, en mijn jaren toen ik nog zo jong was. Ik weet alleen dat ik ooit de make-up doos van mijn zus had misbruikt, ik had de hele muren onder 'geschilderd'en mezelf en mijn bedje. Haha, als ik foto's van vroeger zie denk ik echt zo van:'Wat zou ik graag die tijd nog eens mee willen maken en me kunnen herinneren wat er toen allemaal gebeurde.

    Meer mensen die dat willen en nog wel herinneringen hebben?'
    This is me:



    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 18:19 ]


    Where words fail, music speaks

    Dat kun je herbeleven, door middel van hypnose :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh, ja. Ik ken dat gevoel... Ik weet nog, dat toen ik echt heel klein was, ik het fruitkarretje heb gesloopt. [wij hebben zo'n groente 'n fruit karretje, met wieltjes, het lijkt een beetje op een winkelwagentje.]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Als ik naar school ga, rijd ik altijd langs een basisschool en dan zie ik al die kleine kindjes buiten spelen, of opgehaald worden door hun ouders, wat zou ik dan graag weer in groep 4 willen zitten..
    Of dan bekijk ik fotoalbums, en filmpjes dat ik altijd de pennen uit het laatje pikte. Ik hou van die tijd ^^

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 18:18 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ZeroGravity schreef:
    Oh, ja. Ik ken dat gevoel... Ik weet nog, dat toen ik echt heel klein was, ik het fruitkarretje heb gesloopt. [wij hebben zo'n groente 'n fruit karretje, met wieltjes, het lijkt een beetje op een winkelwagentje.]
    (nerd)


    Where words fail, music speaks

    Haha, ik zou dat ook willen. Tja, helaas kan dat niet:PxD

    Ik kan me natuurlijk niet meer herinneren dat ik in mijn moeders buik zit, maar soms stel ik me er iets bij voor. Dan lig ik in bed en probeer ik alleen te luisteren naar mijn hartslag, mijn ademhaling en het rondsuizen van mijn bloed in mijn oren. In zo'n warm plekje als je bed begint het er aardig op te lijken. (x


    Felix

    Ik weet nog wel wat dingen, maar vooral heftigere dingen zoals de hartaanval van mijn opa, tia van mijn moeder en verder vooral kleine fragmentjes.
    Het leukste;
    We waren op vakantie in Oostenrijk en ik mocht niet van de hoge glijbaan in het zwembad, toen ben ik maar onder de waterpaddestoeletjes gaan staan douchen. Ik was toen bijna 3.


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik vind het ook echt leuk om te weten wat ik toen deed en zei

    Dat zou ik ook wel willen
    Mijn ouders zeggen altijd dadtik een hele lieve, blije baby was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik was een verschrikkelijke baby, heel de tijd aan het huilen. 8D En daarna, als peuter, at ik bijna niets. Dus mijn ouders hebben hun werk met mij gehad.
    Toch zou ik wel graag herinneringen hebben aan de periode voor mijn de verjaardag, want doen woonden we nog in een ander land. En daar weet ik niets meer van.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik zou dat ook wel willen.
    ik kan me zelf natuurlijk niet zoveel herinneren, maar mijn moeder zegt dat ik mijn pastabordje weleens op mijn hoofd zette, en dat boodschappen met mij een ramp was omdat ik al die borden wou lezen. ohja en ik at bijna altijd komkommer als we boodschappen gingen doen dus stond ik bekend als 'het komkommermeisje'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see