• Ja, voor de kunststroom op mijn school, waat ik dus ook bij zit, kun je mee op reis naar Hamburg. We gaan dan (vermoedelijk) met het vliegtuig en anders met de trein en dan blijven we daar in een te cique hotel! We mogen beeldhouwen, schilderen op grote doeken, heel breed gaan werken emt klei, en dat soort dingen. En dat wel 5 dagen lang!
          Voor ik, het meisje wat houdt van de Duitse cultuur en dol is op intensief kliederen met 'kunst' is dit als een droom.

    Nou, ja dat kost dan wel zo'n 400 euro, minstends, dus bedacht onze economieleraar: 'Wat als we nou tijdens Economie een Economisch planntejte gaan bedenken waardoor we voor jullie klas geld op gaan halen voor de reis, zodat jullie óf wat te besteden krijgen daar, óf je toch mee kunt omdat je ouders dan minder hoeven te betalen.' I love the guy!



    Ik voel me net een sprookjesprinses nu, vanavond mama zien te overtuigen, maar jézus wat kijk ik hier naar uit! :9~

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 17:34 ]


    Let it come and let it be

    Ooh, wat leuk voor je! Ik hoop helemaal dat dat plannetje werkt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ooh, wat leuk voor je! Ik hoop helemaal dat dat plannetje werkt.

    Nu moet ik wel eerlijk zeggen, dat ik baal dat ik toch niet bij de dans-stroom ben gegaan, wat ik in eerste instantie wou, maar het bedrag van 1200 euro per schooljaar en de kutklas hielden me tegen,want die gaan naar Parijs een hele dans-bootcamp.
          Maar ik ben hier ook al héél blij mee, en als dat plannetje zou werken zou eht inderdaad handig zijn :9~


    Let it come and let it be

    Op onze school is het traditie dat het laatstejaar op paasreis gaat. En dit jaar ben ik laatstejaar en gaan we naar Kroatië en Slovenië!
    Om dit goedkoper te maken (want het kost 700 euri) organiseren we een spaghettiavond en voeren we een toneelstuk op :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Paradis schreef:
    Op onze school is het traditie dat het laatstejaar op paasreis gaat. En dit jaar ben ik laatstejaar en gaan we naar Kroatië en Slovenië!
    Om dit goedkoper te maken (want het kost 700 euri) organiseren we een spaghettiavond en voeren we een toneelstuk op :Y)

    Oei, dat is ook best door, maar klinkt wel leuk!
          Waar gingen jullie vorig jaar dan heen? :9~ -Magikkomennaardiespaghettieavond?-


    Let it come and let it be