• -Wat een vies woord eigenlijk, proefwerkweek. (Maar dat is puur psychologisch.)

    In ieder geval, ik zit dus nog maar nauwelijks op school, of we hebben weer proefwerkweek.
    Joepie.
    En mijn zusje, die in de onderbouw zit, niet!
    Bah. Nu zit ik hier dus te blokken, en zij hoeft niet eens veel te doen. (Nou ja, ze doet vrijwillig super veel leren, maar dat ga ik haar nog afleren. (krul))
    Maar goed, nog iemand de schoolloterij gewonnen? (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    C18 schreef:
    (...)
    Eerste dag na herfstvakantie = D-day. Dan moet dat fucking Flash al ingeleverd worden ><
    Because judgement day's not coming, judgement day's not coming, soon enough..

    Pfft dat word dus werken in de vakantie. Stom D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb morgen de 5e SE en ondertussen zit de rest van de school nog lekker te genieten van het niks doen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb in week 47 m'n eerste SE-week...
    Dan heb ik er in periode 2 nog 1 en nog een SE-week in periode 3.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Begin november pas, maar dat is dan wel weer een SE-week en daarvan ga ik er drie hebben binnen zo'n vier maanden.


    I am an idiot, I move.

    ik heb geen proefwerkweek, HELAAS.
    WANT IK HEB GEEN WEEK ZONDER!! Aangezien ik zo'n 12 vakken heb waarvoor je een proefwerk kunt krijgen en je er maar 1 per dag mag zit je, met een werkweek van 5 dagen dus sws al twee en een halve week volgeplant, maar dat kan natuurlijk bijna nooit, want dat ligt aan je rooster dus over ong. vier weken zit dat vaak verspreid... Maar dan heb je ook nog SO's en proefvertalingen - voor La en Gr - tussen door, dus leef van het ene proefwerk naar het andere, het is niet raar om drie proefwerken, twee SO's en een proefvertaling op 1 dag te hebben, zoals deze week, en dan natuurlijk het gwne mk werk.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ligt eraan wat morgen uit mijn gesprek komt.
    Als ik op het MBO blijf, heb ik in het hele jaar maar een toets.
    Als ik naar de Havo mag, dan heb ik nog wel twee jaar vol toetsen, haha. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moet nog een week, dan heb ik herfstvakantie en meteen daarna toetsweek. Ik stress 'em nu al >.>


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb over drie weken SEweek. :|


    Winter is coming.

    Ik heb dat volgens mij halverwege November pas ergens :') En dan heb ik toch maar 3 toetsen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik zit in de brugklas en ik heb nu al toetsweek gehad, niet zeiken.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Cleveland schreef:
    ik zit in de brugklas en ik heb nu al toetsweek gehad, niet zeiken.

    Ik wil geen ruzie zoeken, maar in de brugklas tellen die toetsen niet mee voor je eindexamen... :X
    De meesten hier hebben SE-weken en dat zijn hele belangrijke toetsen. Ik moet er ook voor zorgen, dat ik niet blijf zitten. Deze weken zijn super belangrijk...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Turtwig schreef:
    (...)
    Ik wil geen ruzie zoeken, maar in de brugklas tellen die toetsen niet mee voor je eindexamen... :X
    De meesten hier hebben SE-weken en dat zijn hele belangrijke toetsen. Ik moet er ook voor zorgen, dat ik niet blijf zitten. Deze weken zijn super belangrijk...


    ooooooooooooooooooooooo zeg dat dan meteen(Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Cleveland schreef:
    ik zit in de brugklas en ik heb nu al toetsweek gehad, niet zeiken.

    De echte ellende moet nog komen (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    mijn eerste examens zijn met kerstmis en anders zijn het gewoon kleine toetsen

    C18 schreef:
    (...)
    De echte ellende moet nog komen (baby)



    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!