• Ik vraag me altijd af wie er een bladwijzer heeft genome van een story dus mijn suggestie is; op de bladwijzer kunnen klikken

    Ja of Nee?


    Don't try to get me down.

    Yeaah, dat is een goede suggestie.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Er zijn bladwijzers voor een reden en die is niet alleen markeren om te kunnen zien waar je gebleven bent. Er zijn mensen die niet willen dat anderen weten, dat je hun story ook daadwerkelijk volgt. Dus er zit ook nog een factor van privacy aan vast en ik vind niet, dat je die aan mag tasten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben wel voor, maar ik geef Applejack wel gelijk.

    Moak schreef:
    Ik ben wel voor, maar ik geef Applejack wel gelijk.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Moak schreef:
    Ik ben wel voor, maar ik geef Applejack wel gelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moak schreef:
    Ik ben wel voor, maar ik geef Applejack wel gelijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aan de ene kant vind ik het een goed idee, maar dan alleen als de auteur van de storie het kan zien, zodat die weet wie zijn of haar storie volgen.

    Aan de andere kant vind ik het niet echt nodig. Je kunt aan de abo's wel zien wie jou storie volgen of niet en je kunt het ook zien aan wie je verhaal lezen.

    Applejack schreef:
    Er zijn bladwijzers voor een reden en die is niet alleen markeren om te kunnen zien waar je gebleven bent. Er zijn mensen die niet willen dat anderen weten, dat je hun story ook daadwerkelijk volgt. Dus er zit ook nog een factor van privacy aan vast en ik vind niet, dat je die aan mag tasten.


    They fell in love, didn't they?

    Moak schreef:
    Ik ben wel voor, maar ik geef Applejack wel gelijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Applejack schreef:
    Er zijn bladwijzers voor een reden en die is niet alleen markeren om te kunnen zien waar je gebleven bent. Er zijn mensen die niet willen dat anderen weten, dat je hun story ook daadwerkelijk volgt. Dus er zit ook nog een factor van privacy aan vast en ik vind niet, dat je die aan mag tasten.


    Maar je kan toch alsnog zien wie je hoofdstukken heeft gelezen dus eigenlijk maakt het weinig uit.


    Your make-up is terrible

    Moak schreef:
    Ik ben wel voor, maar ik geef Applejack wel gelijk.


    Winter is coming.

    Moak schreef:
    Ik ben wel voor, maar ik geef Applejack wel gelijk.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maar ook vind ik dat Assassin gelijk heeft, dus ik ben gewoon voor.


    Winter is coming.

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar je kan toch alsnog zien wie je hoofdstukken heeft gelezen dus eigenlijk maakt het weinig uit.


    Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik ga niet bij elk hoofdstuk van mijn story kijken wie het gelezen heeft en hoeveel er overeen komen met degenen die de vorige hoofdstukken gelezen hebben :W

    Niet te vergeten, dat heel veel mensen op stories komen ook door laatst gelezen en dan dus ook bij gelezen komen te staan, terwijl ze dat verhaal helemaal niet volgen of het niet interessant vonden. Bij bladwijzers ben je anoniem, mensen nemen heus niet zonder reden een bladwijzer als ze ook een abo kunnen nemen. Voor degenen die het doen voor de anonimiteit, gewoon omdat ze dat niet willen dat anderen het weten, vind ik niet dat het er mag komen.

    Eerst wilde iedereen dat er te zien kon zijn, hoeveel bladwijzers er waren. Rutger heeft toen gezegd, dat dat kon, maar dat hij niet in zou stellen, dat je ook kon zien wie die bladwijzers had. Zal hij vast met een reden gedaan hebben.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 11:37 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik ga niet bij elk hoofdstuk van mijn story kijken wie het gelezen heeft en hoeveel er overeen komen met degenen die de vorige hoofdstukken gelezen hebben :W

    Niet te vergeten, dat heel veel mensen op stories komen ook door laatst gelezen en dan dus ook bij gelezen komen te staan, terwijl ze dat verhaal helemaal niet volgen of het niet interessant vonden. Bij bladwijzers ben je anoniem, mensen nemen heus niet zonder reden een bladwijzer als ze ook een abo kunnen nemen. Voor degenen die het doen voor de anonimiteit, gewoon omdat ze dat niet willen dat anderen het weten, vind ik niet dat het er mag komen.

    Eerst wilde iedereen dat er te zien kon zijn, hoeveel bladwijzers er waren. Rutger heeft toen gezegd, dat dat kon, maar dat hij niet in zou stellen, dat je ook kon zien wie die bladwijzers had. Zal hij vast met een reden gedaan hebben.



    Ik heb bladwijzers omdat ik te lui ben om mijn email te openen en omdat mijn mail toch niet werkt. :'D Maar het is alsnog te zien.


    Your make-up is terrible