• Ik heb zojuist alle Afleveringen van Fairy Tail gekeken , en ik wacht nu op nieuwe! En ik vind het GEWELDIG (:
    Alleen jammer dat er zo Weinig story's van Fairy Tail hier op Q zijn !
    -Denkt eraan om er zelf een te beginnen-

    Maar voor de mensen die Anime kijken , en het nog niet kennen ! Het is een aanrader ! Ik vind het echt leuk !

    x


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Puan schreef:
    Lol toen ik begon met fairy tail waren er nog maar 72 episodes uit *v*
    Ik heb alles binnen een week gezien en sinds dien volg ik het lD
    Ik heb fairy tail laatst ook her keken
    Je moet iets namelijk 3 keer kijken
    Om hem te kijken
    Om hem te begrijpen
    Om de grappen te vinden
    c:

    Ik heb het pas 1 keer gekeken en ik snap het al >__>

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:31 ]

    Ik was er ooit aan begonnen,maar na 2/3 afleveringen ben ik gestopt.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Ik was er ooit aan begonnen,maar na 2/3 afleveringen ben ik gestopt.


    Whyy? ;o


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben vandaag eindelijk begonnen aan de grote uitdaging: alle Fairy Tail episodes inhalen! ;o Ik ben al aan het uitrekenen hoe lang ik er over zal doen als ik zoveel episodes per dag kijk...
    Grapje, ik heb gewoon nog nooit een anime gekeken waarvan ik zoveel episodes moest inhalen. Maar ik denk dat het deze wel waard is, want ik vind het nu al leuk. ^^
    Natsu is echt geniaal, hehe. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik ben vandaag eindelijk begonnen aan de grote uitdaging: alle Fairy Tail episodes inhalen! ;o Ik ben al aan het uitrekenen hoe lang ik er over zal doen als ik zoveel episodes per dag kijk...
    Grapje, ik heb gewoon nog nooit een anime gekeken waarvan ik zoveel episodes moest inhalen. Maar ik denk dat het deze wel waard is, want ik vind het nu al leuk. ^^
    Natsu is echt geniaal, hehe. ^^

    Please! Ik ben One Piece [500+ episodes & ongoing] aan het inhalen! Fairy Tail is niets vergeleken bij dat. Ik deed er bij Fairy Tail zo'n 8/9 weken over, maar ik kon het niet kijken op vakantie, dus eigenlijk 6 of 5 weken.
    Post als jij het ingehaald hebt. ^^

    Ben er alleen nog niet uit wat ik van die filler vind..
    Ik vind het wel gaaf dat ze wat dieper ingaan op de relatie tussen Lucy en diens wijlen vader, maar ik heb nou niet het: wow, wat vet-gevoel.


    Toen die church dude de versterking voor Legion naar voren haalde, verwachtte ik een badass schurk, maar werd het weer zo'n vreemd getekend speelgoedmonster. Of course zal ie wel asociale power hebben, maar had gehoopt dat ze op z'n minst een persoon hadden gemaakt :'].
    Wat ik wel weer gaaf vind is dat ze de kerk erbij betrekken. Ook het bezoek van Lahar aan de kerk vertegenwoordigt wel een typische politiek vs religie conflict, iets wat ik nog niet eerder in FT heb gezien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denkt dat ik the tower of heaven arc wel een van de leukste stuk vond van fairy tail:3
    Ik hoop dat zeref nog een keer terug komt^^ of jellal

    xfoxvosx schreef:
    Ik denkt dat ik the tower of heaven arc wel een van de leukste stuk vond van fairy tail:3
    Ik hoop dat zeref nog een keer terug komt^^ of jellal

    In de manga is Jellal al terug, Zeref komt hopelijk nog :]

    Dragneel schreef:
    (...)
    In de manga is Jellal al terug, Zeref komt hopelijk nog :]


    Ik wil dat deze filler snel voorbij is en dat Fairy Tail snel verdergaat met het manga verhaal ! Me wants more Laxus ^^


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Een vriendin van mij zal et vast leuk vinden, ik ga het haar zeggen:D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vond tot nu toe Oracion Seis de leukste, denk ik. Cobra was echt damn cool en Ichiya was/is gewoon genius. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    Ik vond tot nu toe Oracion Seis de leukste, denk ik. Cobra was echt damn cool en Ichiya was/is gewoon genius. ^.^

    Neuh, die vond ik iets te lang duren. :')
    Mijn favoriet is van de manga de Grand Magic Games en van de anime Tenroujima island of Edolas arc.

    Dragneel schreef:
    (...)
    In de manga is Jellal al terug, Zeref komt hopelijk nog :]


    Yeey^^

    Vraagje: waar is de anime nu met de manga? Of waar is die gestopt?

    xfoxvosx schreef:
    (...)

    Yeey^^

    Vraagje: waar is de anime nu met de manga? Of waar is die gestopt?

    De anime is na de Tenroujima arc van de manga af, ik denk wel dat ze nog wel erop terugkomen. Bij de manga zijn zenu met de Grand Magic Games bezig en in de anime de filler arc(s), eerst Key of The Starry Sky arc, nu de "comeback" van Oracion Seis.