• Ik heb zojuist alle Afleveringen van Fairy Tail gekeken , en ik wacht nu op nieuwe! En ik vind het GEWELDIG (:
    Alleen jammer dat er zo Weinig story's van Fairy Tail hier op Q zijn !
    -Denkt eraan om er zelf een te beginnen-

    Maar voor de mensen die Anime kijken , en het nog niet kennen ! Het is een aanrader ! Ik vind het echt leuk !

    x


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Mijn vriendin raadde hem mij ook aan & zoals jij erover praat:
    ik ga zeker eens kijken ^^


    ~ KONNICHIWA.

    Ik ben ff gestopt met daarmee te kijken de tekenstijl daarvan is trouwens wel goed.: D


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    waar heb je heb gevonden??
    Op youtube had ik slechte kwaliteit en toen had ik een site gevonden, maar na aflevering 5 moest ik betalen --"


    Cool, neat, swell -Cry

    Een klasgenoot van mij kijkt het ook en is er net zo enthousiast over als jij (:
    Maar ik heb toch het gevoel dat het niet helemaal mijn soort genre is, ik weet niet..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als je een Fairy Tail story schrijft neem ik een abo :D

    Ik vind 't vooral goed dat er ook evil personen zijn die toch niet echt evil zijn, 't is niet zwart-wit. Zeref, Gajeel, Jellal bijvoorbeeld.

    Voor de rest mijn favo anime :3

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:16 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik ben ook van plan om Fairy Tail te gaan kijken, maar ik heb nog een boel andere anime's op mijn lijstje staan ;D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Obliviatum schreef:
    waar heb je heb gevonden??
    Op youtube had ik slechte kwaliteit en toen had ik een site gevonden, maar na aflevering 5 moest ik betalen --"


    Typ gewoon op google in watch fairy tail online .. en dan zijn er heel veel gratis site's .. je hebt soms wel zo'n stom 72 minuten limit waarna je weer 60 min moet wachten ofzoo...


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Ik ben eens in de manga van Fairy Tail begonnen, maar heb het na enkele hoofdstukken al opgegeven, het is niet echt mijn stijl...

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 15:52 ]


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    xRebel schreef:
    (...)

    Typ gewoon op google in watch fairy tail online .. en dan zijn er heel veel gratis site's .. je hebt soms wel zo'n stom 72 minuten limit waarna je weer 60 min moet wachten ofzoo...


    Hmm, dan kijk je via MegaVideo, maar er zijn ook andere players die 't kunnen afspelen. Ik zelf kijk via goodanime.net is opzich wel een fijne site, en er staan ontzettend veel anime op. Maar je moet zelf maar even kijken welke site je het fijnste vind.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Obliviatum schreef:
    waar heb je heb gevonden??
    Op youtube had ik slechte kwaliteit en toen had ik een site gevonden, maar na aflevering 5 moest ik betalen --"



    http://www.animefushigi.com
    http://www.animeseason.com
    http://www.animecrazy.net
    Zijn wel handig & ze hebben meerdere mirrors ^^


    ~ KONNICHIWA.

    Ik bekijk het nu op www.animeboy.org je hoeft er niet voor te betaleb maar bij sommige anime wel

    Zie hier; het topic waar ik mijn mening geef over Fairy Tail ^.^

    ~Kyaaaaaah !!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik moet het ook kijken van Thijs, heb geen keuze meer D:. Als ik het niet kijk dan word ik elke dag ondergespamd. Oh, my sad, sad life.
    Het is in elk geval stoer getekend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ik moet het ook kijken van Thijs, heb geen keuze meer D:. Als ik het niet kijk dan word ik elke dag ondergespamd. Oh, my sad, sad life.
    Het is in elk geval stoer getekend.


    Your welcome! :'D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik denk er aan om er een story van te maken, maar ik heb geen idee hoe het verhaal dan moet gaan, lol.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:23 ]