Abernathy schreef: Als ik me niet overgeef moet ik dan vechten?
In dat geval onderga je de almachtige woede van jouw wereldleidsters. Overgave is onvermijdelijk, dus je kunt net zo goed nu al opgeven. Ik denk ik zeg het maar even, dat bespaart jou en ons de moeite. (:
Snel Annabeth, he's hurt. Kill it with fire while you can! Ik zou het graag voor je doen, maar dat stomme verpleegstermens wil dat ik ga slapen, dus dadelijk pakt ze mijn laptop af. ;$
Reseda schreef: Snel Annabeth, he's hurt. Kill it with fire while you can! Ik zou het graag voor je doen, maar dat stomme verpleegstermens wil dat ik ga slapen, dus dadelijk pakt ze mijn laptop af. ;$
Reseda schreef: Snel Annabeth, he's hurt. Kill it with fire while you can! Ik zou het graag voor je doen, maar dat stomme verpleegstermens wil dat ik ga slapen, dus dadelijk pakt ze mijn laptop af. ;$
Verpleegstermens? Are you ill? ;O
I will kill it. Met mijn laserogen. (wbw)
Dudley schreef:
(...)
Verpleegstermens? Are you ill? ;O
I will kill it. Met mijn laserogen. (wbw)
Oeh, you gotta teach me. Nou, ik vind dus van niet, maar die mensen hiero vinden het nodig dat ik geopereerd word, gewoon omdat mijn buik bloedt. Like I care? Maar ik moet morgen onder het mes, dus daarom lig ik nu hier ter observatie. Could life get any better?