• Getallen die even zijn.
    Ik haat dat, geen idee waarom. ik vind oneven getallen beter, mooier en specialer (jup dit klinkt weird).
    Heb jij ook zoiets? Dat je een hekel aan iets hebt, maar je kunt het niet verklaren?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hahaha xD Geen last van eigenlijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    1107 schreef:
    Ik heb dat precies andersom.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb hetzelfde. Oneven getallen zijn veel mooier - behalve tijdens wiskunde, dan vind ik ze minder mooi als even. Maar daarbuiten zijn getallen als 21, 19 en 7 my favourites.
    Ik heb trouwens dat als er een heldere nacht is, en ik zit in de auto, ik persé de maan wil zien. Of ze nou maar half is of vol, het zal mij een worst wezen, maar ik MOET haar zien. Anders word ik serieus panisch :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    1107 schreef:
    Ik heb dat precies andersom.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Countenance schreef:
    (...)
    Één woord: Zé - ven - tien!


    Nee. Zes


    "Ignite, my love. Ignite."

    1107 schreef:
    Ik heb dat precies andersom.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Schneider schreef:
    Ik heb een hekel aan stiften die piepen.


    hmm dat heb ik ook


    Alleen maar tranen van geluk

    Als ik aan het studeren ben met een stapeltje papieren, moeten ze altijd allemaal mooi op elkaar liggen. Dus ik zit ze constant te schikken dat ze recht zitten, echt vervelend >.<


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Schneider schreef:
    Ik heb een hekel aan ehm ik heb geen idee op dit moment.

    Ik vind btw even getallen veel mooier


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb juist een hekel aan oneven getallen, even getallen vind ik veel liever :3
    Echt raar :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Voeten. :W Het is dat ik de mijne nodig heb anders had ik ze er echt afgehaald.


    -

    Bij moeten viltjes ALTIJD recht liggen en het glas PRECIES in het midden staan, anders trip ik hem. En ik vind even getallen mooier dan oneven. (Hoewel mijn lievelings getal 23 is)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 18:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb er een hekel aan als er een zin staat zonder een punt erachter en kan me er dan ook mateloos aan irriteren als er ergens staat (bijv.): "de zon ging onder toen ik met papa naar huis liep, het was een leuke dag" en ze vergeten de punt dan >.< -vaag-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...