• There are so many people out there
    who will tell you that you can't.
    What you've got to do is turn around and say
    Watch me..


    °Cathia DeRosa Jones.
    °Harry Edward Styles.



    beyzos90 productions.


    voorproefje van het verhaal:

    Dan opeens hoor ik een vlaag van klappen. Mensen staan van hun stoel en klappen zo hard als ze kunnen. Ik sla mijn hand voor mijn mond. De jury’s zijn ook opgestaan en klappen hard. Simon het hardst van allemaal. Tranen rollen over mijn ogen. Ik laat me op de grond zakken en bedek mijn gezicht. De microfoon onder mijn mond. ‘OMG!!’ Zeg ik en de tranen stromen sneller. Het geklap gaat nog door. Mensen fluiten en gaan helemaal los. Ik haal mijn handen van mijn gezicht en sta op. Eindelijk.. Eindelijk houden ze op, maar toch blijft iedereen, inclusief de jury’s staan. ‘Je gaat door, meid. Jij hebt het. Jij hebt het.’ Gilt Cheryl en komt de podium op rennen. Haar hakken tikken hard op de vloer. Ze trekt me in een knuffel. Ik kan niks anders behalve huilen. ‘Shht… Wij zijn er voor je. Jij hoort nu hier. Hier op de podium.’ Fluistert ze in mijn oor. Ik knik. Ze haalt me van zich af. Ze draait zich richting het publiek en pakt mijn hand vast. Ze buigt. ‘Zij is het! Zij is het meisje dat we jaren niet hadden gezien. Zij is Cathia DeRosa Jones.

    Every day can be your last. -Harry Styles.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain

    seems like fun!!


    lala is een teletubie