• Ik ben nooit echt ziek en hoef nooit voor iets naar de huisarts.De laatste keer dat ik naar de huisarts ging was een paar jaar terug voor kerst van wegen mijn zus. Ik ben voor mij zelf zo lang niet geweest dat ik het me niet meer herinner (krul). Al klaag ik wel snel bij pijn D:
    Ik heb ook nooit de griep gehad allen soms verkouden. en naar huis ziek gaan van school zit er ook niet in, want dat gebeurd eens in de 5 jaar ofzo.
    Iemand het zelfde als ik?(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb nooit iets ernstigs. Heeeeel af en toe koorts ofzo, maar daar blijft het ook bij (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    me :'D (maar dat weet je al)


    Shoganai i ne~

    Ik ben eigelijk ook nooit echt ziek. Maar als ik dan wel iets heb, ben ik echt buiten strijd voor een paar dagen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik ben niet echt zo vaak ziek, maar áls ik het ben is het wel heel erg.


    We accept the love we think we deserve.

    Ben twee keer ziek van school gebleven: één keer vanwege griep (wat de leraar niet geloofde en toen vond ik 'm een bitch) en één keer vanwege een voorhoofdsholteontsteking. Jesus wat een woord. Qua klagen.. tsja, dat valt wel mee. Je merkt 't op 't forum niet echt omdat ik vind dat mensen er geen flikker aan hebben als een topic open en zeg: Holy fuck, m'n kop doet zeer.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 22:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ben twee keer ziek van school gebleven: één keer vanwege griep (wat de leraar niet geloofde en toen vond ik 'm een bitch) en één keer vanwege een voorhoofdsholteontsteking. Jesus wat een woord. Qua klagen.. tsja, dat valt wel mee. Je merkt 't op 't forum niet echt omdat ik vind dat mensen er geen flikker aan hebben als een topic open en zeg: Holy fuck, m'n kop doet zeer.


    "Voorhoofdholteontsteking"
    Echt, het woord alleen al doet pijn. (cat) Yuck...

    Anyway, ik ben niet vaak ziek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben ook bijna nooit ziek. Ik fake vaker ziek zijn, dan dat ik het ook echt ben :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn dokter is al blij dat ze me ziet voor mijn prikken en een voorschrift voor de pil :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben nooit ziek maar heb soms gewoon van dinge last.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Heb nooit griep gehad en ben weinig echt ziek. (koorts, kotsen, ..) Echt nooit, bijna! Verkouden gebeurt wel een keer in een jaar of zo. Nu loop ik wel al bijna zo'n 2 weken te niezen en te snutten maar dat komt misschien door de ferme weersverandering... Naja, daar steek ik het toch op. :') Ik word er soms gek van maar goed, 't zal wel stoppen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.