• (doeg) Hallo Leute !!!

    je kent dat wel, iedere morgen opstaan voor school, stage, werk of een afspraak...

    Mijn vraag is aan jouw is :

    hoe wordt jij gewekt ??

    >> door je mama/papa ??
    >> door de wekker ??
    >> door je mobiel/gsm ??
    >> door je huisdieren ??
    >> door je huisgenoten ??

    ... etc etc etc ...

    (flower) Dank-je-wel voor het maken van deze Topic (flower)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Eerst begint er rond 6 uur een kat in mijn tenen te bijten omdat ze honger heeft. En dan gaat om half 7 mijn mobiel/wekker. Mijn familie slaapt meestal nog. Zelfs als ik wegga..:S


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Lang leve mijn wekker. Ik ben de enige bij ons thuis die om kwart over zes op moet, so I'm all alone. Just me and the stupid alarm clock. ;$


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reassurance schreef:
    Ik gebruik mijn mobiel als wekker.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Aguamenti schreef:
    (...)
    En nu heb ik het in mijn hoofd (cat)


    Ghehe, my mission is complete.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bij m'n moeder door m'n moeder:Y) En bij mijn vader door de reclame van Qmusic (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wekker en mijn moeder lol


    As travars

    Door de wekker. En soms als ik er niet in één of twee keer uit ga, door mijn vriend die ziek wordt van mijn telefoon/wekker die steeds afgaat. (A)


    Bad decisions make good stories.

    mobiel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    mijn moeder (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ge beruek ook mijn mobiel als wekker :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Uit mezelf. Ik kan elke dag uitslapen. :'D


    I can't even think straight.

    Mijn wekker gaat altijd maar daar slaap ik doorheen. En dan komt mijn moeder rond een uur of 7 op mijn kamer, en maakt me wakker. Wat ik dan zeg verschilt met de dag, de ene keer een hoop gemompel, de andere keer droom ik nog en lul ik onzin of er komt een hoop gevloek uit. Rond half 8 komt ze weer en zegt ze dat ik eruit moet komen en dat zij naar haar werk gaat. En meestal komt mijn broertje daarna nog een keer met de melding dat ik uit bed moet komen. Dan ga ik verder slapen en word ik rond half 9/9uur uit mezelf wakker en ga ik uit bed.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    'MY COCK IS MUCH BIGGER THAN YOUHOURS, my cock can walk right through the floor!'
    System Of A Down-Cigaro is heerlijk om wakker mee te worden.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Door mijn moeder, en als ze mij niet uit bed kan krijgen stuurt ze Lucky (hond) op me af en die doet dan zo vervelend dat ik wel moet opstaan. :'D


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Door mijn mobiel, maar meestal ben ik voordat hij gaat al wakker, dus zet ik hem ook meestal voordat hij gaat uit >_< eigenlijk heeft een wekker zetten dan geen nut, maar ach het gaat om het idee!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille