Ik heb hulp nodig. Ik moet voor school een opdracht maken over Slavernij en ik heb bijna alles af. Alleen nog niet over het eten dat ze kregegn.
Weten jullie misschien een site ofso, waar er iets over staat?
Zet het hier dan ajb, heb het echt nodig!
X.
-
10 okt 2011 - 13:5910 okt 2011 - 14:0610 okt 2011 - 14:13
Brood en water?
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse
10 okt 2011 - 14:38Geen!?
10 okt 2011 - 14:45Ze kregen bijna tot geen eten, alleen droge brood en water dat ze moesten delen met velen.
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
10 okt 2011 - 14:46Vaak waren het restjes van de baas, want jongens, denk eens even na; slaven moeten werken, en dat kunnen ze niet als ze doodgaan van de honger, het waren tenslotte krachtige arbeiders. Dus; restjes of mochten ze op het land werken of iets, iets van het land.
(USER WAS BANNED FOR THIS POST)
10 okt 2011 - 15:30Eh, dat hangt er ook van af waar die slaven leven. Zo ongeveer over de hele aardbol werden slaven gehouden en dat ook nog meerdere eeuwen lang, en die kregen vast niet allemaal hetzelfde eten. :'D
Maar ik denk dat Colibre ook wel gelijk heeft. Aan de andere kant had je bij de Romeinen ook slaven die privéles gaven aan de kinderen, en die zagen er gewoon netjes uit en kregen denk ik ook wel wat beters te eten dan de gewone slaven op het land of in huis. Maar het zal wel niet over slaven bij de Romeinen gaan? (:
Oh, en ze krijgen natuurlijk nooit helemaal geen eten. Mensen hadden slaven nodig voor hun bediening, en bovendien waren ze soms best wel duur. Dan laat je zo iemand niet meteen verhongeren, dat werkt tenslotte in je eigen nadeel.[ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 15:32 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
10 okt 2011 - 15:46Volgens mij bedoelt ze de slavenhandel?
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
10 okt 2011 - 15:47