• [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 22:10 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik was vanochtend een uur te vroeg op school hahaha :'D
    Maarja, heb nu bijna weer een hoofdstuk af


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.


    Die luister ik nu, ahhaha :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    HOI SCHATJES <333333

    ik ben zo dom he, ik was mijn kluissleutels vandaag vergeten, en ik heb morgen so geschiedenis en dat boek ligt in mijn kluis, dus als robin zo thuis komt mag ik haar boeken lenen (:

    nog iets gemist? :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ALOAAAAA.
    ik ben weer thuis (:


    Some things are changing too much.

    Ik ga ak & geschiedenis leren, dan ben ik weer back ;D
    Xxxxx


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Hoi Sanne en Joëlla! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    JOELLA <333333

    wij hebben deze week Debatweek ofzo, dus we moesten zo 5 bekende nederlanders doen, we hadden Balkenende, Van der Wiel, Jan Smit, Doutzen Kroes en Najib Amhali -ofzo- en dan waren 5 mensen uit onze klas 1 van die personen, en dan zaten ze zogenaamd in een luchtballon en telkens moest er iemand uit en dan moest je zeggen waarom die ene er uit moest en jij niet, en toen bleef als laatste Van der Wiel over, hihi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Doei Marrit! xxxxx (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    iHoran schreef:
    JOELLA <333333

    wij hebben deze week Debatweek ofzo, dus we moesten zo 5 bekende nederlanders doen, we hadden Balkenende, Van der Wiel, Jan Smit, Doutzen Kroes en Najib Amhali -ofzo- en dan waren 5 mensen uit onze klas 1 van die personen, en dan zaten ze zogenaamd in een luchtballon en telkens moest er iemand uit en dan moest je zeggen waarom die ene er uit moest en jij niet, en toen bleef als laatste Van der Wiel over, hihi.

    SANNEEE <33333

    ahaha. GREGORY <3


    Some things are changing too much.

    Oke, ik heb geen zin om huiswerk te maken (:


    Some things are changing too much.

    ik moet vanavond een wedstrijd spelen -,-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Aaawh arme Sanne.
    bij wie moet je spelen?


    Some things are changing too much.

    ik moet gewoon bij mijn eigen team, en dan tegen Halsteren, tegen zo een jongen uit mijn klas die altijd stoned is -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ahaha.
    misschien is hij nu weer stoned.
    dan win je wel van hem (:


    Some things are changing too much.

    ik heb google chrome gedownload, die is veel sneller dan mijn andere internet :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.