• Het verhaal:
    Het gaat over een Belgisch meisje.Ze heeft op school problemen met Duits en houdt dan ook niet van het vak.Tokio Hotel kent ze alleen maar van de radio,dus fan is ze niet echt.Wanneer er op school gezegt wordt dat ze voor 1 week naar Berlijn gaan is ze daar natuurlijk helemaal niet blij mee.In Berlijn loopt ze verloren.Uiteindelijk komt ze bij Universal terecht.Ze loopt daar binnen maar wordt aangezien als de nieuwe helpster van ToHo.De nieuwe helpster zou namelijk die dag moeten arriveren, zij ging dan mee op tour enz.Het meisje probeert uit te leggen dat ze het niet is maar ze geloven haar niet.Wanneer ze de jongens ontmoet is ze echt in paniek.Hoe moet ze zich hier nu uithelpen?Maar alles verandert wanneer ze op Tom verliefd wordt.Dan doet ze maar al te graag alsof ze het meisje is .Maar wat als de echte helpster opduikt ?

    De rollen:
    verassing 1:xLovesBill
    verassing 2:
    verassing 3:
    verassing 4:
    verassing 5:
    verassing 6:
    verassing 7:TomAdoratie
    verassing 8:LOLLIPOPx
    verassing 9:
    verassing 10:BERTxERNIEx3
    verassing 11:JOYCESTAR
    nodig:
    rol;
    plaatje;
    tekstje (min.5 regels);


    The soul needs autumn.

    Verassing 1 inf komt

    rol;1

    plaatje; http://images36.fotki.com/v1182/photos/1/1261886/6189267/19549688-vi.jpg


    tekstje (min.5 regels);

    Hallooo Lieeve Oekies ^^,

    Ik ben ELLEN, 17 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft Dansen, maar alleen in mijn kamer als niemand het ziet behalve mijn Tokio Hotel posters. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33

    Ik wil! Info komt!

    Rol; Kies jij maar [MetBillMetBill (A)]
    Plaatje;http://media.photobucket.com/image/emo%20girl/Toni_quack_quack/Emo_Girl.jpg?o=89
    Tekstje;

    Haaii all my pretty's <3



    Mijn naam is dus Annelies, die ik eigenlijk haat en ik leef al zo'n 17 jaar op deze coole planeet. Yeah, ik ben eindelijk bijna volwassen maar héé, dat was ik al langer hooa. Ach, je ziet dus dat ik een klein ego heb, niet groot hoor maar gewoon. Een ego hebben is gezond zeggen ze toch niet Maar okay, wat verder over mij. Als ik tijd heb ga ik hiphoppen wat ik al erg lang doe. Namelijk van mijn 12 jaar, dat wil dus zeggen al 5 jaar. Jaja, ik ben niet alleen knap maar kan ook nog eens rekenen ook nog. Sorry, m'n ego is vandaag ietsje te groot dus sluit ik maar af.



    KiSsEz <3

    Verassing 3.info komt eraan.
    plaatje;
    http://img.osobnosti.cz/foto/hanna-beth/N196930-24103.jpg
    tekstje (min.5 regels);

    Héééj mensen.Mijn naam is joyce en ben 16 jaar.Niet echt interesant dus laat dat maar.Ik houw van muziek en een speciefieke groep waar ik echt fan van ben heb ik niet.Bij mij is het nog al verschillend.De ene dag is het rock dan kan het weer pop zijn en dan ben ik weer helemaal in de hiphop style.Waar ik wel zeker van ben is dat mijn vrienden gaan boven alles wat je maar kunt denken.Niemand mag hun pijn doen,want dan kan ik kwaad worden,en mij?Mij wil je niet kwaad zien.Al sinds mijn 5e zit ik op streetdance,dat is een van mijn grootste passies en ik kan er dan ook niet zonder.Voor de rest?Is er echt niet veel meer te zeggen dus ik ga maar.Bye!<3#

    rol;
    verrassing 4.
    plaatje;
    http://www.imagecows.com/uploads/6391-JoJo.jpg
    tekstje (min.5 regels);

    Hee smexi people!

    mijn naam is Yentl en is 17 jaar geleden met de taxi afgezet op een weirde plaats genaamd de wereld, Myn vrienden noemen me vaak Inspire omdat ik nogal een wilde fantasie 8ige inspiratie heb x] ook ben ik nogal eigenwijs en druk als ik iets wil doen of zeggen doe ik dat ook gewoon METEEN ik denk noet echt na voordat ik iets doe .. verder ben ik helemaal VERSLAAFD aan BIGBIG sunglasses ik vind ze gewoon zoo leuk!! ik ben een meisje dat als ze iets wil zich niet laat stoppen door NIEMAND, maar als je iets kwijt wilt kan je altyd bij mij terecht! maar ik smeer hem nu! TOEDELS <3

    Ik wil! Info komt!

    Rol; Kies jij maar [MetBillMetBill (A)]
    Plaatje;http://media.photobucket.com/image/emo%20girl/Toni_quack_quack/Emo_Girl.jpg?o=89
    Tekstje;

    Haaii all my pretty's <3



    Mijn naam is dus Annelies, die ik eigenlijk haat en ik leef al zo'n 17 jaar op deze coole planeet. Yeah, ik ben eindelijk bijna volwassen maar héé, dat was ik al langer hooa. Ach, je ziet dus dat ik een klein ego heb, niet groot hoor maar gewoon. Een ego hebben is gezond zeggen ze toch niet Maar okay, wat verder over mij. Als ik tijd heb ga ik hiphoppen wat ik al erg lang doe. Namelijk van mijn 12 jaar, dat wil dus zeggen al 5 jaar. Jaja, ik ben niet alleen knap maar kan ook nog eens rekenen ook nog. Sorry, m'n ego is vandaag ietsje te groot dus sluit ik maar af.



    KiSsEz <3

    Sorry schat.Hoofdrol is al bezet (:


    The soul needs autumn.

    rol; verassing 5

    plaatje;sorry weet niet hoe dat moet(A)

    tekstje
    heel ben pamela
    ben 15 jaar en kom net als iedereen uit mijn moeder:P
    ik ben supper fan van TH!! vooral tom(A)
    en ik ben verslaaft aan TH poster kijken
    en ik hpu heeel erg van shopen en smaen met vrieden naar de film gaan!! en lekker naar de disco gaan en natuurlijk naar concerten gaan
    maar ik weet niks meer tezegen dus hou ik op;)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    MetTomMatTom dan ^^

    Ik heb de Quiz iets aangepast, hij gaat nu over Tom + er zijn rollen bijgekomen (:


    The soul needs autumn.

    Dan wil ik Bill x'D

    Mijn info staat er al =]

    Dankje <3

    Danku!<3