Morgen moet ik om half 8 op school zijn. En dan en dan en dan ga ik naar...FRANKRIJK. Voor 4 dagen. Ik kan serieus niet wachten om te gaan. Het gaat hoop ik geweldig worden met mijn beste vriendin in 1 kamertje. We hebben al bedacht om allemaal posters op te gaan hangen in onze kamertjes en keihard te gaan zingen inde bus. Owh ik kan echt serieus niet wachten. Jemig heb ik al gezegd dat ik niet kan wachten?
Is er iets waar jullie echt naar uitkijken?
-
9 okt 2011 - 18:519 okt 2011 - 18:529 okt 2011 - 18:54
Genius schreef:
Aankomend weekend (wedding)
En dan heb je een bruiloft?9 okt 2011 - 18:55Niets. Ik ben vrijdag naar Canterbury geweest. Daar keek ik naar uit. Nu niets...
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
9 okt 2011 - 18:56Positive schreef:
(...)
En dan heb je een bruiloft?
Nee.
Dan ga ik naar een geweldig persoon toe waar ik heel veel van hou (bloos)-
9 okt 2011 - 18:57Genius schreef:
(...)
Nee.
Dan ga ik naar een geweldig persoon toe waar ik heel veel van hou (bloos)
Ow lol faal. Alvast veel plezier :')9 okt 2011 - 18:57Ga je voor drie nachten posters ophangen? ;o
Ik heb zin in aankomend weekend, dan slaap ik bij m'n vriend'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
9 okt 2011 - 18:57Volgende week. :'D
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
9 okt 2011 - 18:58Morgen ga jij hfbhfdhb? :'D
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
9 okt 2011 - 18:58in de vakantie lekker naar oostenrijk:D
Change is for weirdos ~ Niall Horan
9 okt 2011 - 18:58Positive schreef:
(...)
Ow lol faal. Alvast veel plezier :')
Dankje (bloos)
Namens mij en PrincessLuna haha.-
9 okt 2011 - 19:00Ik ga zaterdag naar het concert van Destine en zondag ben ik jarig
En ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Vorig jaar ben ik ook met 5 vriendinnen met school naar parijs geweest in zo'n ghetto wijk. Wij gingen met z'n 3en naar buiten, kwamen we in een straatgevecht terecht . Het was wel super leuk in Parijs.
Heel veel plezier![ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 19:00 ]
Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead
9 okt 2011 - 19:019 okt 2011 - 19:03Voiceless schreef:
Ga je voor drie nachten posters ophangen? ;o
Ik heb zin in aankomend weekend, dan slaap ik bij m'n vriend
ja haha we willen ons thuis voelen daar haha9 okt 2011 - 19:03SweetieBelle schreef:
Morgen ga jij hfbhfdhb? :'D
Yep ik ga morgen hfbhfdhb :')9 okt 2011 - 19:06Prefete schreef:
Ik ga zaterdag naar het concert van Destine en zondag ben ik jarig
En ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Vorig jaar ben ik ook met 5 vriendinnen met school naar parijs geweest in zo'n ghetto wijk. Wij gingen met z'n 3en naar buiten, kwamen we in een straatgevecht terecht . Het was wel super leuk in Parijs.
Heel veel plezier!
Oehh leuk dat je naar Destine gaat ^^ Ik ben gister geweest, awesome ^^
En alvast een fijne verjaardag dan (;
@ Topic,,
Nice! Veel plezier alvast! (:
Hmm... Nee, momenteel is er niks waar ik naar uitkijk ;pInspiration can hit you any time